Onko arvokkaita?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

onko akkarit vuodelta 60-80 arvokkaita löysin meän mökillä niitä kassillisen

Kommentit (9)

Vierailija

Tuskin ovat arvokkaita. Saisit jos alkaisit niitä kaupustelemaan niin 10-20 senttiä per kappale. Eri asia olisi jos olisi 50-luvun lehtisiä. Niistä jo saisi hyvät rahat.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Tuskin ovat arvokkaita. Saisit jos alkaisit niitä kaupustelemaan niin 10-20 senttiä per kappale. Eri asia olisi jos olisi 50-luvun lehtisiä. Niistä jo saisi hyvät rahat.

Olen samaa mieltä!!!

Vierailija

jonttuli kirjoitti:onko akkarit vuodelta 60-80 arvokkaita löysin meän mökillä niitä kassillisen

Kylhän niistä saa hyvän määrän rahaa jos myy. -80 luvun lehdistä saa vähän alle 50snt kappale jos joku ostaa. -70 luvun saa ehkä 1-2 euroo, riippuu siitä onko luvun alku- vai loppupuolelta. -60 luku on

varmaan jotain 2,50-5 euroo. Paitsi jos alkupuolelta on jokin aivan pistämätön kappale jonka sivut ja kannet on ihan kuin uusia.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Tuskin ovat arvokkaita. Saisit jos alkaisit niitä kaupustelemaan niin 10-20 senttiä per kappale. Eri asia olisi jos olisi 50-luvun lehtisiä. Niistä jo saisi hyvät rahat.

Niin, toi pitää sinänsä paikkansa aika paljon paitsi -60 luvun lehet. Niistä vois pyytää kirpparilla jo ehkä 1-2 euroo jos on alkupuolelta.

Vierailija

Eivätpä mielestäni kovinkaan arvokkaita ole. Olen löytänyt kirpputoreilta noita lehtiä 20 cnt. joko myyjillä ei ole tietoa arvosta, tai ne eivät ole kovinkaan arvokkaita. Tietenkin, ne ovat arvokkaita lukukokemuksia :) , itse ainakin pidän akuista lukukokemuksen takia, en rahallisen arvon. Tietenkin ne on pakko *nyyh myydä, jos ei muuten rahaa saa, esin vuokran maksamiseen kun on aikuinen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat