Pidättekö Höyrylaiva Villestä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse olen sitä mieltä että se on hauska tapa aloittaa Mikin ura

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

King Henkka kirjoitti:Juu onhan se hauska ja siinä on sellainen mukava "vanha" ja lepsu tunnelma. Eihän se nyt voi ollakkaan samanlainen, kuin nykypäivän piirretyt. Maailma on muuttunut niin paljon siitä, kun tuo hulvaton Mikki piirretty tuli (sanoo ihminen, joka ei ole toki noita aikoja nähnyt edes). Äänet ja kaikki on hienoja ja siihen sopii se, että kyseinen piirretty on mustavalkoinen.

Niin, totta puhut, se on vain jotenkin..."sellainen" piirretty...en osaa oikeen selittää...

Vierailija

kyllä pidän. minulla on se dvd:llä. Nykyajan mikki on kyllä ihan surkea lukuun ottamatta tarinoita 'mustakaavun ensirötökset' ja 'postilentäjä'.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mitä yhteistä on seuraavilla: Pidättekö Höyrylaiva Villestä?, onko HÖYRYLAIVA VILLE hyvä? ja steamboat willie? Kyllä, ne kaikki ovat Akkarin nettisivujen keskusteluja. Parilta ensimmäiseltä sivulta. Niissähän asiasta ei voinut puhua, ehei.

En ole nähnyt kyseistä piirrettyä. Vaikuttaa kuitenkin hyvältä, mitä nyt olen kuullut. Eihän se voi olla yhtä surkea kuin uudet Pixar-järkytykset.

Vierailija

En ole kyllä nähnyt, ties miten hyvä se on! Tuskin se on kovinkaan tyhmä, tai rasittava. En oikein pidä uudesta Mikistä, mutta vanha Mikki on asia erikseen. Oho, menin vähän aiheen ulkopuolelle ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat