Kuolemattomat kuplat.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miten Kuolemattomat kuplat-pelissä voi saada 1-mitalin? Paras tulokseni on 00:10/Vaikea, mutta en saanut 1-mitalia. Mistä tämä johtuu?

Kommentit (10)

Vierailija

Ennätykseni on tehty jo pari päivää sitten, eikä se ole päivittynyt vieläkään, eli kyse ei ole minuuteista.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Pelit bugittavat eivätkä tulokset tallennu ihan heti. Usein kestää jokunen minuutti tai sitten tulos ei tallennu lainkaan.

Jep. Mulla on 1 mitali

Vierailija

Pelit bugittavat eivätkä tulokset tallennu ihan heti. Usein kestää jokunen minuutti tai sitten tulos ei tallennu lainkaan.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Juu hiemanhan ne bugittaa, mutta ainakin minulla, kun se paras mitali näkyy siinä pelin etusivulla, ennenkuin valitset sen tason ja alat pelaamaan (jos nyt voi täysin pelaamisesta puhua) niin minä olen parantanut tulosta ja se on päivittynyt siihen aina minulla, kun olen päivittänyt sivun niin sitten näkyy se paras mitali ja tulos siinä. Ja ankkaprofiilista en ole ikinä sattunut heti katsomaan onko se myös siellä päivittynyt, mutta ei se maailmaa kaada, jos se päivittyy kuitenkin, vaikka siinä menisikin jokunen minuutti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat