Katsotteko?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Katsooko teistä kukaan Akkarista kuka on piirtänyt aina uusimman numeron kannen? Mä itse välillä katson. Ainakin jos kansi on tosi hieno. Entä te?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kyllähän mä sen aina katon, siellä kun välillä on yllättäviäkin nimiä... Tavallaan, mutta pitäähän siä... Mutta miksi?

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Kyllähän mä sen aina katon, siellä kun välillä on yllättäviäkin nimiä... Tavallaan, mutta pitäähän siä... Mutta miksi?

katsonhan minä ja Sami ruotsin sivuille

Vierailija

Katson aina,vaikka yleensä tiedän katsomattakin,kuka sen on piirtänyt...Luen aina akkarin tarkasti kannesta kanteen.

Vierailija

Tuleehan se oikealla (millä ihmeen oikealla?) tuulella joskua katsottua, mutta en kyllä yleensä jaksa. Ehkä silloin kun koulu alkaa (Arrggh!) tulee katsottua tarkemmin, sillä haluaa rentoutua läksyjen jälkeen. ;)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tuleehan se aina katsastettua, samoin kuin jaksojen piirtäjät ja käsikirjoittajat.

N0 B0DY kirjoitti:Ehkä silloin kun koulu alkaa (Arrggh!) tulee katsottua tarkemmin, sillä haluaa rentoutua läksyjen jälkeen. ;)

Niinpä. Kun on koulua, Akkarikin tuntuu jotenkin enemmän pelastavalta enkeliltä läksyjen ja kokeiden (ynf) välissä.

Vierailija

Katson sen aina, usein pidämme sisarusten välisen kisan siitä, kuka arvaa kannen ja tarinoiden piirtäjät oikein. Voittaja saa kunnian lukea Akkarin ensin!!!

Vierailija

Sheherezade kirjoitti:Katson sen aina, usein pidämme sisarusten välisen kisan siitä, kuka arvaa kannen ja tarinoiden piirtäjät oikein. Voittaja saa kunnian lukea Akkarin ensin!!!

Aika kiva juttu. Meillä se on niin, että kumpi hakee sen postilaatikosta eka. Yleensä se on minä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat