Pidättekö?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Pidättekö te siitä, että jos on täällä jäsenenä voi saada jos haluaa, niin onnittelu kortin aku ankan toimitukselta sähköpostiinsa? Mä pidin siitä sil en yleensä saa kuin perheeltä kortteja.

Kommentit (9)

Vierailija

Joo oli tosi kivaa,kun sellaista korttia ei tullut,vaikka odotin :s Eikä moni muukaa minun lisäkseni sellaista ole saanut,murr :@

Vierailija

Eikö suurin osa ole saanut, vaikka pyysi? :O Johan nyt, unohtiko toimitus asian noin vain? Vaiko liian monta synttäriä samana päivänä, eikä enää jaksettu? Itse saan (jos saan) sen vasta huhtikuussa.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

N0 B0DY kirjoitti:Eikö suurin osa ole saanut, vaikka pyysi? :O Johan nyt, unohtiko toimitus asian noin vain? Vaiko liian monta synttäriä samana päivänä, eikä enää jaksettu? Itse saan (jos saan) sen vasta huhtikuussa.

Luulisi kyseisen homman hoituvan automaattisesti eikä manuaalisesti.

Ainakin sivujen alkuaikoina näytti olevan ongelmana, etteivät asetukset pysyneet. Minä ainakin sain koko ajan olla muuttamassa ikää, sukupuolta ja juuri tuota synttärikohtaa. Nimittäin se valintajuttu meni aina "pois päältä" itsestään. Kannattaa siis katsastaa profiilistaan kyseinen kohta, ettei kortin poisjääminen ole siitä kiinni. Omaa korttian alan odotella vasta tammikuussa, onneksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat