MITÄ PIDÄTTE AKKARIN NETTISIVUISTA?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

MITÄS PIDÄTTE AKKARIN NETTISIVISTA???

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Aina näitä tulee lisää... Milloin aalto loppuu?

Juu, kyllä nämä sivut ovat paljon paremmat kuin vanhat ja se on tultu havaittua kuukausien ajan. Muuten wonderi etkös sinä olekkin tuo tyyppi tuolla Youtubessa joka höpisi tuonne Ankkarockin sivulle siellä?

Vierailija

Kyllä nämä sivut ovat paljon paremmat kuin vanhat. Tosin silloin vanhojen aikoina en ollut rekisteröitynyt, mutta kävin täällä toisinaan..

Vierailija

Näitä keskusteluja on aika paljon, mutta on nämä hyvät sivut, ei tullut edellisillä käytyä ihan näin paljon.

Vierailija

Rasmus kirjoitti:MITÄS PIDÄTTE AKKARIN NETTISIVISTA???

Caps koko ajan päällä? No, on nämä sivut ainakin parempia kuin entiset.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Hyvät sivut nämä tietenkin ovat! Tärkeimpänä osana keskustelu ja Akupedia!

Niin, en minä oikeen muuta käytäkkään, tosiaan, melkein unohdin palaute paikan, sekin on jo aika tuttu minulle...

Vierailija

akkarifani99 kirjoitti:paremmat on. miks kysyt ku se on itsestään selvyys

Ai on itsestään selvyys kysyä millaisenä pidätte tätä sivua...ei välttämättä, koska kaikkien mielipiteitä pitää kunnioittaa, ja tuo ei ole sitä.

Vierailija

No niin, nytkö nämä Aku sivun-keskustelijat alkavat pälätellä siellä YouTubessa? Kohta siellä varmaan on koko Suomen kansa! Joo, Wonderihan se siellä Ankkarockin sivulla taisi käydä, jos olen oikeassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat