Jumbotaskukirja.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin onko teillä paljon noita Aku Ankan Jumboja?

Kommentit (14)

Vierailija

Ne eivät ole "Jumbotaskukirjoja" vaan Jumboja. Minulla on vain kaksi kipaletta niitä. En pidä niistä kovinkaan paljon.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Ne eivät ole "Jumbotaskukirjoja" vaan Jumboja. Minulla on vain kaksi kipaletta niitä. En pidä niistä kovinkaan paljon.

Mitkäs numerot ne ovat? Itselläni on myös vain kaksi Jumboa, nro 4 ja 12.

Vierailija

Jumbojen taso on erittäin alhainen. Yritetään tunkea kaikki maailman tusinatussaajat ja kömpelöt käsikirjoittajat samaan pakettiin. Sitten piilotetaan jonnekin pari jonkun hyvän piirtäjän sarjaa ja sitten hehkutetaan: "Osta Uusin Jumbo! Täynnä huipputavaraa aina Marco Rotasta Flyd Gottfredsoniin!"

Hintakin on yhtä suolainen kuin ö-luokan ravintolan liikamaustetut rasvaranskalaiset. Jonkun onnettoman hyväuskoisen lapsosen monen tunnin aherruksella hankitut viikkorahat voivat tuhlaantua Jack Bradburyyn ja Paul Murryn ankkoihin.

Ja vielä itse kysymykseen palatessani, minulla on Jumboja onneksi vain 3.

Vierailija

11 Jumboa omistan minä, mukaanlukien se uusinkin eli Jumbo 15.

Ja ankkahirmu, Tuo on sinun mielipiteesi, mutta et voi sanoa "onnettoman" jos hän itse tykkää siitä julkaisusta.

Opettele sivistyssanakirjaa!

Hasta La Vista!

Vierailija

Yksi Jumbo hyllystä löytyy. En pidä kovin paljon Jumboista, mutta ostan kohtapuoliin varmaan uusimman Jumbon. Ai niin. Jumboni numero on 6. Kohtalaisen hyvä, joten annan numeroksi 8+. Hinta kyllä on hirveän korkea ja kuten Ankkahirmu sanoi, Jumboja mainostetaan hirveästi, mutta miksi änkeä kaikki Ö-luokan piirtäjät ja kirjoittajat samaan pakettiin. Muutin mieleni, enkä osta enää ainuttakaan Jumboa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat