lisää suomalaisia piirtäjiä!!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Suomi tarvitsee lisää aku-piirtäjiä!!!pitää tehdä koe-esiintymisiä ja innoittamista! kenen mielestä suomi tarvitsee lisää ankka-taiteilijoita,ja miten niitä aku-smilejä oikein tehään?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

salami kirjoitti:Olisihan se erittäin hienoa jos niitä olisi enemmän. Kuten kaikki hyvin tietävät tällä hetkellä on vain yksi, Kari Korhonen, joka aktiivisesti piirtää. Mutta olihan se jonakin vuonna se Pohjoismaisten Ankka-piirtäjien numero, jossa oli toisenkin suomalaisen piirtämä juttu, Kai Vainiomäen.

Öhöm, Suomessa on Korhosen lisäksi Jukka Murtosaari eikä Vainiomäki piirtänyt sitä tarinaa vaan käsikirjoitti.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

No olen samaa mieltä mutta kenestä tulisi seuraava ammatti piirtäjä? Kenties kuutio69 tai V.i.c.a.r.-fani tai lohis kenties?

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Olisi tosiaan mukavaa jos suomeen tulisi lisää ankkapiirtäjiä. Tosin niitä ei välttämättä ainakaan montaa tule, koska suomi on niin pieni maa... :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Vierailija

Mun mielestäni Suomi ei tarvitse Aku-piirtäjiä lisää, mut oihan ehkä kiva jos niitä ois enenmän. Aku hymiöt on ihan normaaleja hymiöitä niinkuin : ) noi yhteen tai : ( yhteen.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olisihan se erittäin hienoa jos niitä olisi enemmän. Kuten kaikki hyvin tietävät tällä hetkellä on vain yksi, Kari Korhonen, joka aktiivisesti piirtää. Mutta olihan se jonakin vuonna se Pohjoismaisten Ankka-piirtäjien numero, jossa oli toisenkin suomalaisen piirtämä juttu, Kai Vainiomäen.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

ei minusta,vaan mun serkusta,Martista tulee seuraava piirtäjä,ja hei se olis hyvä idis että ottaa galleriasta parhaat kuvat ja laittaaa ne aku ankan sivuille muitten nähtäväksi,ettei netissä tarte ravata

Vierailija

Jos löytyy hyviä piirtäjiä, niin voishan niistä tehdä ammattipiirtäjiä. En usko että koskaan löytyy yhtä hyviä piirtäjiä kuin amerikkalaiset.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat