Säkäväkäpimpaus!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tuleeko teille enään säkäväkäpimauksia? Mulle tulee joskus kun yritän mennä Galleriaan.

Kommentit (11)

Vierailija

On joskus tullut, mutta olen yleensä täällä aaamuisin, joten täällä ei ole vielä niin paljon ruuhkaa eikä tule noita "akua huolletaan"-juttuja.

Vierailija

Millon näiden aiheiden tekeminen lopuu? Ei taida ikinä ja sen lisäksi se ei ole mikään "pimpaus" vaan säkävävimpaus. Koettakaa jo ymmärtää ettei näiden aiheiden tekeminen yhtään auta, että niiden tuleminen loppuisi, mutta onhan jo niiden tuleminen vähentynyt, kun vertaa alkuaikoihin.

Vierailija

Kyllä niitä joskus tulee. LOPETTAKAA KAIKKI NÄIDEN SÄKÄVÄKÄ-AIHEIDEN TEKO! Oli ihan pakko päästä avaamaan ääntäni.

Vierailija

Huoh, eikä näitä ala olla jo riittämiin! Minulle se tulee nykyään todella harvoin...mutta vihaan näitä keskusteluita enemmänkuin niitä säkäväkäpimauksia, lopettakaa jo tästä aiheesta keskusteluiden tekeminen!!

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Onks Säkävkävimpaus se ku tulee että akkreitten sivuj huoletaan? jos on niin aika harvoin tulee

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:Onks Säkävkävimpaus se ku tulee että akkreitten sivuj huoletaan? jos on niin aika harvoin tulee

Juu, kyllä, se se on. :D

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Huoh, eikä näitä ala olla jo riittämiin! Minulle se tulee nykyään todella harvoin...mutta vihaan näitä keskusteluita enemmänkuin niitä säkäväkäpimauksia, lopettakaa jo tästä aiheesta keskusteluiden tekeminen!!

Puhut asiaa! Tämän kaltaisten keskustelujen pitäisi lopettaa tällä hetkellä tai rupean valittamaan Ylläpidolle....

Ja eli säkäväkäpimaukset eivät riitä millään ärsyttämään näitten keskustelujen määrään verrattuna...onhan ne jo vähän ärsyttäviä jos niitä aina tulee. Äsken tuli kun olin menossa yhden toisen keskustelun kakkos-sivulle.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Juu edellä tulikin jo eli se mikään pimpaus ole ja yksi huutomerkki riittää. Toisekseen näitä aiheita on ihan tarpeeksi jo ja niitä nyt tulee vieläkin joskus harvoin hetkellisesti, mutta se on pieni vaiva näiden keskustelun rinnalla, jolloin verenpaineeni alkaa nousta. Nämä turhat samat keskustelut ovat turhia eikä ne auta tuohon ollenkaan. Ennemminkin näistä tulee vain lisähaittaa vielä niiden säkäväkävimpausten rinnalle eli kaksinkertainen haitta ja, jos se "pimpaus" tulee niin ei sellaisesta heti tarvitse kailottaa.

Laita, vaikka periaatteessa mieluummin palautetta...

Vierailija

Kyllä niitä tulee, ja myös näitä keskusteluja tulee....miksi? Yksi ihan hyvin riittäisi....mutta eii....(Ei pahalla)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat