Missä olet yleensä Akkarin sivuilla?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko tietolaarissa, kirjastossa, peleissä&puuhissa,galleriassa, keskustelussa vai kaupassa? Itse olen eniten keskustelussa.

Sivut

Kommentit (36)

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Keskusteluissa.

keskusteluissa

Keskusteluissa.

Aivan siinäpä 3 peräkkäistä aivan mahtavaa vastausta, yksi vielä aivan väärin kirjoitettu eli ei isoa alkukirjainta eikä pistettä. Viisastuin noista paljokin, erittäin valaisevia vastauksia.

-täällä ollessani olen keskusteluissa yleensä aina

-Akupediaan kirjoitan joskus

-toimituksen blogin ja uutiset käyn katsomassa kerran pari viikossa

-kirjastossa en käy, kuin aivan harvoin

-galleriassa käyn joskus

-pelailen pelejä silloin tällöin

-kaupassa olen kerran ostamassa käynyt, parempi olla käymättä usein, muuten menee rahat nopeasti ;)

Eli tuossa yhteenveto missä olen kuinka paljonkin suurinpiirtein.

Vierailija

Tukedi kirjoitti:Minä viihdyn eniten keskusteluissa.

Sama täällä, keskustelut, oli paras juttu, mitä uusille sivuille tuli!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Foorumin puolelta minut löytää yleensä, varsinkin nettisivut-puolelta. Galleriassakin vipellän ja nyt olen tutustuttanut itseäni Akupediaan. Kirjoitinpas artikkelinkin sinne. Pelaaminen ei oikein iske, mutta välillä käännyn sielläkin. Toimituksen blogissa käyn välillä vilkuilemassa, mutten kovin aktiivisesti. Eli täällä ollaan.

Vierailija

Olen reilusti enemmän keskusteluissa, välillä olen galleriassa, katsomassa muiden piirustuksia. Ja joskus olen tietolaarissa katsomassa toimituksen blogin, mutta siellä olen kylllä aika harvoin. Ja joskus saatan (tosi harvoin) käydä pelaamassa.

Vierailija

eka kun mä tuun akkarin sivuille vastaan päivän kysymykseen sen jälkeen menen katsomaan kenen nimipäivä on sitten lopun aikaa vietän keskusteluissa ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat