postit???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Se "postit" tarkoittaa siinä sitä, että uinka monta viestiä olet foorumeille lähettänyt, minulla on jotain 3600, tai jotain sinne päin...

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

kun foorumille kirjottaa niin siihen viereen tulee kuva,nimi,mitallit ja postit, niin mitä se postit tarkoittaa???

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:jaa jaa 3600, mm niinpä heittä vaan sellasell 55 viestill ei paljoo siis ei yhtään.

Niin, se ol iarvio, kun en minä postejani seura, mulle ne on ihan yksi ja sama, kirjoittelen ihan vain huviksi...

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Luulin jo sinua Salwer Sumpeksi, kun teillä on nuo samat kuvat. :)

Joo, aika hämäävää, kun nuo kuvat ovat vielä peräkkäin, kivasti posteja Salwer1st.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Mac Ducky kirjoitti:Luulin jo sinua Salwer Sumpeksi, kun teillä on nuo samat kuvat. :)

Minäkin olen joskus erehtynyt. Ihmettelin, että miksen ole kirjoittanut kirjakieltä ja sitten huomasin, että kirjoittaja olikin sumpe.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

Minäkin olen joskus erehtynyt. Ihmettelin, että miksen ole kirjoittanut kirjakieltä ja sitten huomasin, että kirjoittaja olikin sumpe.

Minäkin olen monta kertaa luullut Salweria Sumpeksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat