Keskustelu Keskustelu-palstasta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli mitä mieltä olette siitä.Mitä pitäisi parantaa ja mikä on jo tosi hyvää.Miksi itse kirjoitatte tänne?Kertokaa omia mielipiteitänne.Mun mielestä tämä on hyvä palsta.Mä kirjoitan tänne koska...En mä tiedä.Se on vain kivaa.

Kommentit (11)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Huvin vuoksi kirjoittelen, eikä tätä foorumia ennen ole kokemusta muista foorumeista (jos lukemista ei sallita).

Parannettavaa toki aina tästäkin foorumista löytyy.

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Ylipäätään kirjoittelen suhteelisen paljon foorumeille, ja tälle siksi että ankat ovat iskeneet pienestä asti. niiden avulla opin lukemaankin. Siihen, miksi käyn foorumeilla, ei ole mitään järkiperäistä selitystä. Se vaan on eräänlainen harrastus, kirjoitella onia ajatuksiaan ympäri nettiä ja ottaa muiden ajatuksiin kantaa. <br />

<br />

Parantaisin sivuja valitsemalla muutaman moderaattorin poistelemaan turhia keskusteluja ja viestejä, valvomaan ylipäätään järjestystä ja hoitelemaan Akupediaa siistimmäksi. Muokkausmahdollisuus viesteihin typojen takia, eikä kaverilista-ajatuskaan ole huono. Muuta en nyt muista, mutta oli tässä jo jotain.<br />

<br />

Lohis kirjoitti:Keskustelupalstaa voisi parantaa niin,että tuli sekalaiset-osio missä voisi vaan Chattailla.

<br />

Chatti-idealle en lämpene. Siinähän on ideana olla reaaliaikaisessa keskustelussa, jossa ei ole loppujen lopuksi mitään ideaa ja kaikki sanovat vain muutaman sanan. Mikäli viestimäärä tästä vielä kasvaisi, tulos olisi katastrofi. Sekalaiset-puoli sen sijaan olisi kiva, siellä vois jutella normaaliin tapaan, mutta vain ei-Disneyhyn liittyvistä asioista. Sekalaiset puoli voitaisiin myös toteuttaa niin, että siellä viestimäärä ei kasvaisi. Näin houkutus hölöttää siellä liikaa ei ehkä olisi niin suuri.

Olen samaa mieltä, + yskärit. jos sekalaisissa ja y-viesteissä laskettaisiin viestimäärät, niin ei siitä mitään tulisi...Olisi vain typerää.

P.S.Sulla on Wondy paholaisen viestimäärä;), 666...

Vierailija

No, koska se on vaan hauskaa ja saa vaihtaa ajatuksia muiden kanssa Akusta ja kummppaneista, käyn myös muuten Kvaakissa! Kannattaa tulla sinne. Semmoinen uudistus olisi hyvä, että täällä voisi liittää kuvia posteihin, vaikka tällä hetkellä se on kiellettyä.

Vierailija

Nämä foorumit on mukavat ja täällä on mukava lukea toisten mielipiteitä Aku Ankasta ja jakaa omia mielipiteitä toisten Aku Ankka-fanien kanssa. Täällä myös väki on mukavaa, kun joillain foorumeilla on niin paljon kaikkea spämmimistä ja ärsyttämistä että... Mutta nämä foorumit ei ole parhaimat kokemani, vaan ne paras löytyy muualta netistä...

Ja olisi ehkä ihan mukava tämä " Sekalainen" osio tännekin, jossa voisi rupatella asiallisesti niitä näitä. Mutta en tarkoita, että haluaisin tänne "Chatin", koska siitä on minulla hieman erillaiset kuvat kuin asiallisesta keskusteluista. Ja jos haluatte Chattailla, niin netissä löytyy siihen tarkoitukseen monta vaihtoehtoa.

Mutta nämä sivut on hyvin suuniteltu (On aina jotakin parannettavaakin) ja täällä on todella mukava keskustella, ja siksi minä täällä sitä teenkin. (Anteeksi kirjoitus virheet, joita varmasti löytyy viestistäni)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sheherezade kirjoitti:Olen samaa mieltä, + yskärit. jos sekalaisissa ja y-viesteissä laskettaisiin viestimäärät, niin ei siitä mitään tulisi...Olisi vain typerää.<br />

<br />

P.S.Sulla on Wondy paholaisen viestimäärä;), 666...

Niin, yksärit unohtuivat. Eikä niillä ole mitään tekemistä foorumin kanssa, joten ei siinä viestimäarä kasvaisi.

Hah, huomasin myös : D The Number of the Beast... Synkkä Milla-maatuska -ruumiillistumani paljastuu..

Vierailija

No minusta on hauska kirjoitella näille foorumeille ja vaihtaa tietoja muiden ankistien kanssa. Minulla ei ole paljon kokemusta keskustelufoorumeista, kuin vain tuolta Travianin foorumeilta, muttei sieltäkään paljon.

Ai parannettavaa vai? No on paljon vielä paranneltavaa. Mainitsempa ne kaikki mitkä muistan samalla. Moderaattorreita tänne vahtimaan ja tarkkailemaan järjestystä, keskusteluhaku jolla voisi hakea keskusteluita ja vielä jotain muuta... Nyt ei satu mieleen, mutta olen jankuttanut sitä kauan, että sellainen foorumeille... Ei muistu mieleen...

Vierailija

Se on kivaa.Itselläni on paljon posteja,vaikka en kahmi niitä.Kirjoitan vain huvin vuoksi,en siksi että pääsisin listalle.Keskustelupalstaa voisi parantaa niin,että tuli sekalaiset-osio missä voisi vaan Chattailla.

Vierailija

Moi Ismo-Setä! Muahhahaa! (outo vitsi) Minun mielestäni on vain kiva kirjoitella tänne. Kahmin melko paljon viestejä päivässä.

Olisi myös parannettavaa: Tuo sekalaiset-osio pitäisi saada tänne sivuille, mutta siellä nuo postimäärät eivät saisi näkyä, muutenhan jotkut chattailevat siellä tuntikausia ja kahmivat viestejä aivan valtavasti, ja sellaisista aiheista jotka eivät edes liity Disneyhyn. Keskusteluhaku olisi hyvä lisäys.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ylipäätään kirjoittelen suhteelisen paljon foorumeille, ja tälle siksi että ankat ovat iskeneet pienestä asti. niiden avulla opin lukemaankin. Siihen, miksi käyn foorumeilla, ei ole mitään järkiperäistä selitystä. Se vaan on eräänlainen harrastus, kirjoitella onia ajatuksiaan ympäri nettiä ja ottaa muiden ajatuksiin kantaa.

Parantaisin sivuja valitsemalla muutaman moderaattorin poistelemaan turhia keskusteluja ja viestejä, valvomaan ylipäätään järjestystä ja hoitelemaan Akupediaa siistimmäksi. Muokkausmahdollisuus viesteihin typojen takia, eikä kaverilista-ajatuskaan ole huono. Muuta en nyt muista, mutta oli tässä jo jotain.

Lohis kirjoitti:Keskustelupalstaa voisi parantaa niin,että tuli sekalaiset-osio missä voisi vaan Chattailla.

Chatti-idealle en lämpene. Siinähän on ideana olla reaaliaikaisessa keskustelussa, jossa ei ole loppujen lopuksi mitään ideaa ja kaikki sanovat vain muutaman sanan. Mikäli viestimäärä tästä vielä kasvaisi, tulos olisi katastrofi. Sekalaiset-puoli sen sijaan olisi kiva, siellä vois jutella normaaliin tapaan, mutta vain ei-Disneyhyn liittyvistä asioista. Sekalaiset puoli voitaisiin myös toteuttaa niin, että siellä viestimäärä ei kasvaisi. Näin houkutus hölöttää siellä liikaa ei ehkä olisi niin suuri.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat