Antakaa arvosana...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

pelotta,ok

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:

voitto99 kirjoitti:Mac Ducky pilaa aina kaiken ku kukaa ei oo vielä sanonu tätä keskusteluu turhaks nii se sitte tulee ja sanoo tätä keskusteluu turhaks mä rupeen sanoo joka ikistä Mac Duckyn keskusteluu turhaks.

Juu sano sitten vain jos mielesi tekee, mutta tuskin se tekee mieltäsi yhtään paremmaksi. Sanoin vain totuuden ja asia on sillä selvä. En minä ikinä sitä tahallani sano, että keskustelu on turha vaan sanon vain totuuden. Jos arvosana nyt pitäisi antaa niin se olisi OK. Iso alkukirjain alussa antaisi plussaa ja nuo numerot lopussa taitavat tarkoittaa syntymävuotta.<br />

NO HYVÄ KU SANOIT EES TON.

<br />

Ps. Ja jos se nyt muka niin paljon sinun mieltäsi pahoitti niin sitten voin pyytää anteeksi, muttet sinäkään ole kyllä mikään pulmunen.

Vierailija

voitto99 kirjoitti:Mac Ducky pilaa aina kaiken ku kukaa ei oo vielä sanonu tätä keskusteluu turhaks nii se sitte tulee ja sanoo tätä keskusteluu turhaks mä rupeen sanoo joka ikistä Mac Duckyn keskusteluu turhaks.

mac ducky on oikees tää on turha keskustelu jos haluat arvostelua niin kirjoita arvostele edellisen kirjoittajan nimimerkkiä

Vierailija

Ei... En sano mitään. Siis mitä järkeä?! Kohta oikeasti palaa pinna, kun kukaan ei jaksa edes yrittää nostaa keskustelun tasoa. Mac Ducky (sekä Wonderlust) ovat aivan oikeassa, ei tässä ole järkeä. Ja nimimerkkisi on huono.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

MaD ei "pilannut kaikkea", ja tuli ensimmäisenä "valittamaan" koska minä en ehtinyt. Tämä on turha siitä ei pääse yli eikä ympäri vaikka kuinka kiukuttelisit MaDille ja sanoisit kaikkia muita keskusteluja turhiksi. Et kai tosissaan tee keskustelua, jossa pyydät muita arvostelemaan oman nimimerkkisi? Kaikki eivät ole sinua varten, tiedätkös. Keskustelujen tulisi olla hyödyllisiä ja mukavia mahd. monelle käyttäjälle, tämä on vain sinua varten. Mikäli saat helpotusta siitä, että rähjähdät minulle, siitä vaan.

Mac Ducky kirjoitti:Ps. Ja jos se nyt muka niin paljon sinun mieltäsi pahoitti niin sitten voin pyytää anteeksi, muttet sinäkään ole kyllä mikään pulmunen.

Ei kylä ole moiseen aihetta.. Sanoit totuuden ja vielä täysin reilusti etkä loukkaavasti.

Vierailija

lauri lokki kirjoitti:

mac ducky on oikees tää on turha keskustelu jos haluat arvostelua niin kirjoita arvostele edellisen kirjoittajan nimimerkkiä

Nii ku on hirveen typerää arvostella vaa ihen tyypin nimi merkkiä.

Vierailija

Voitto, kaksi kertaa sama keskustelu on jo turha. Mac Ducky osaa kirjoittaa asiallisia ja järkeviä aiheita. Voit itse päättää onko nimesi hyvä vai huono. Ei siitä keskustelua tarvitse tehdä.

Vierailija

Hendrix kirjoitti:Ei pahalla, mutta SURKEAAKIN SURKEAMPI. 9-vuotias HEH HEH...<br />

Opit sitten jo lukemaan ja kirjoittamaan HAH HAH...

Tarkoitatko minua ilkimys???!!! Ensinnäkin olen 10 vuotias ja toiseksi minulla on nimimerkki ihan OK!!!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Valloittaja kirjoitti:Tarkoitatko minua ilkimys???!!! Ensinnäkin olen 10 vuotias ja toiseksi minulla on nimimerkki ihan OK!!!

Kun kurkistaa aloitusviestiä ja Hendrixin vastausta, sanoisin, että viesti oli tarkoitettu voitto99:lle eikä sinulle.

Vierailija

Tämä on kyllä aikamoisen turha keskustelu....mitippä jos jokainen täällä tekisi tälläisen keskustelun niin tämä koko palsta täyttyisi niistä! (Ei pahalla)

Ja Mac Ducky puhuu asiaa, ei täällä kukaan halua sanoa pahalla, että keskustelu on turha, vaan sanoo totuuden keskustelusta. Minäkin usein sanon että keskustelu on turha,(Mutta en ikinä pahalla) mutta jos on uusi käyttäjä niin saatan jättää sanomattakin. Mutta sinä et ole edes uusi käyttäjä Voitto99. (En sanonut mitään pahalla tässä viestissä sinulle Voitto99)

Ja sinun nimimerkki on OK. ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat