Super-visa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä kysyn te vastaatte.

1. Milloin Vicar on syntynyt?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

KANNATTAISIKOHAN SEN VOITTO99 JATKAA TÄTÄ? KUN KAIKKI HALUIS SITÄ VARMAA... VAI MITÄ, HÄ HÄ?... VASTATKAA MAHDOLLISIMMAN PIAN! JA MUUTE TIETÄÄKÖ KUKAAN TEIST MITEN SAA TEHTYY OMAN KESKUSTELUN? OLISIN IKI KIITOLLINEN. JA MUUTE TAAS PIDETTÄISKÖ ME TÄÄL OMAN LAIST KESKUSTELUU IHAN VAAN JOSTAIN. AIHE VAPA TIETTY. OTTAKAA KANTAA JA VASTATKAA NÄIHIN MUN ESITTÄMIIN KYSYMYKSIIN MAHDOLLISIMMAN PIAN. KIITOS.

Vierailija

kola olli kirjoitti:KANNATTAISIKOHAN SEN VOITTO99 JATKAA TÄTÄ? KUN KAIKKI HALUIS SITÄ VARMAA... VAI MITÄ, HÄ HÄ?... VASTATKAA MAHDOLLISIMMAN PIAN! JA MUUTE TIETÄÄKÖ KUKAAN TEIST MITEN SAA TEHTYY OMAN KESKUSTELUN? OLISIN IKI KIITOLLINEN. JA MUUTE TAAS PIDETTÄISKÖ ME TÄÄL OMAN LAIST KESKUSTELUU IHAN VAAN JOSTAIN. AIHE VAPA TIETTY. OTTAKAA KANTAA JA VASTATKAA NÄIHIN MUN ESITTÄMIIN KYSYMYKSIIN MAHDOLLISIMMAN PIAN. KIITOS.

Klikkaa sivun alareunassa olevaa "Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle" linkkiä ja rullaa hiirellä vähän alaspäin.

P.S: Ei tarvitse käyttää CAPS LOCKia.

Vierailija

Vuonna 2000. Carl Barks kuoli silloin. Päivä oli mikä lieneekään. Tuskin enää voitto99 laittaa kysymyksiä, koska kaivoin tämän keskustelun näin perältä.

Vierailija

djduck kirjoitti:Vuonna 2000. Carl Barks kuoli silloin. Päivä oli mikä lieneekään. Tuskin enää voitto99 laittaa kysymyksiä, koska kaivoin tämän keskustelun näin perältä.

Carl Barks kuoli 99-vuotiaana 25. 8. 2000 leukemiaan, joka oli todettu runsas vuosi aiemmin.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

2001 se kuoli. Aika tylsä visa. Ei millään pahalla.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat