Narnian tarinat: Prinssi Kaspian

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä on mielipiteenne tästä elokuvasta?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

En ole katsonut elokuvaa enkä aido mennä katsomaankaan. Olen lukenut kyseisen elokuvan kirjana ja kirja muodossa se on ihan hyvä.

Vierailija

itse olen katsonut elokuvan ja mielestäni se oli hyvä.ainaskin parempi kuin velho ja leijona.lempi kohtani koko elokuvasta oli ehkä kun ne hyökkäsi termialaisten linnaan.

mutta elokuvassa oli huonoa sen niin ja niin monet kopioidut kohdat.ensinnäkin ne Aslanin kutsumat puut oli aivan samanlaiset kuin taru sormusten herrasta otetut entit ja sama juttu kun aslan kutsuu apuun sen vesi hiiden.samoin kun sarah vai mikä lie on kuin ilmetty Legolas.sekin oli suoraan kopioitu TSH1 kun se haltia (en muista nimeä) kutsuu ne aallot apuun.samoin oli otettu niin potteristakin hevoskotakat vai olikohan ne Grifhindejä mutta se seikka ei minua haitannut se vain paransi elokuvaa.ihme ettei kohta tullut mukaan sormusaaveita tai Ra'zhceja ;D

Vierailija

On se ihan hyvä leffa, mutta on silti tylsää kun Lucyn nätteliä vaihtui. :(

Velho ja Leijona taasen oli 10 000000 kertaa parempi!

Vierailija

En oo nähny, kamu sano et se oli aika huono (en kyl usko sitä) ja se sano et se kävi tsekkaan sen vaan sen Kaspianin näytteliän takia. Ite kyl odotan et se tulee dvd:lle ja aijon ostaa ja kattoo ainakin 5:desti.

Vierailija

Se oli aivan mahtava, yhtä hyvä kuin Velho ja leijona. Tämä aihe olisi kuitenkin parempi laittaa elokuvat-aihealueeseen, mutta harmillisesti sellaista ei ole täällä.

Vierailija

Olisin niin niin niin kovasti halunnut nähdä sen, koska olin katsomassa velhon ja leijonankin.. Ja pidin siitä kovasti.. Ajattelin että ehkä ostan sen sitten tai ainakin vuokraan.

Vierailija

En ole nähnyt sitä, mutta aion katsoa sen. Varmasti oli hyvä, koska olen nähnyt sen Velhon ja Leijonan ja se oli kanssa todella hyvä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat