Kirpputorilöydöt

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Käytiin keskiviikkona kolmella kirppiksellä, ostin Taskareita 3 (237->3 €, 257->2 €, 275->3 €), Jumbo 8:n->5 € ja Roope-Sedän (302->0,50 €, sen takia, koska se on Cavazzano-erikoisnumero ja Cavazzano on paras piirtäjä :)).

Lisäksi ostin Aku Ankka julisteen->0,50 €.

Aku Ankka-lehtiä ja vanhoja Taskareita (huonokuntoisia) oli tosi paljon.

AATK-hintoja kirppiksillä

1,00 €: 48

1,50 €: 25, 64

2,00 €: 46, 86

2,50 €: 70, 138, 147, 150, 159

3,00 €: 214

Sivut

Kommentit (85)

Vierailija

Aina käydessäni metsästämässä taskareita tai Roope-Setä-lehtiä, ovat hintatasot itselle selkeät.

Hyväkuntoiset taskarit lähtee mukaan eurolla tai sen alle.

Roope-Sedät nappaan mukaan 50 sentillä.

En maksa "käytetyistä" lehdistä sellaista hintaa, joka on melkein samalla tasolla kuin upouuden hinta. Kerran luettuna hinta putoaa puoleen alkuperäisestä sarjakuvissa oman skaalan mukaan. Jos haluan maksaa taskarista normaalihinnan, ostan sen uutena, en käytettynä.

Tämä tyyli on a) taloudellista (säästyy rahaa) ja b) tuottoisaa (löytää kaikki haluamansa silti).

Tänään lienee taas aika tutustua kirppisten valikoimaan.

Vierailija

Viimeksi löysin 4 Aku Ankkaa divarista, vuodelta 1989-1992. Ja myös muutama Ropsu, mutta en kylläkään muista miltä vuodelta ne olivat. Saattoivat olla vuodelta 2005-2007.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:Itse olen tuosta paikallisesta kirppiksestä löytänyt äärettömän hyvä kuntoisen Ankalliskirjasto 4 kirjan hintaan 6,20€, ropsun 4 hintaan 1€ (onko halpa?) ja paljon muutakin halpaa.

Oliko roope-setä hyväkuntoinen?

Vierailija

djlordi kirjoitti:

ankka313 kirjoitti:Ihan hyviä löytöjä!Missäpäin Suomea olit kirppiksillä??

Seinäjoella, ostin muuten ekaa kertaa mun muistaakseni kirppikseltä Akuja.

Ai säki asut Seinäjoella

Vierailija

Oon ostanu kirpparilta yhen Roope setä kirjan maalla merellä ja ilmassa mutta en muista paljon se makso. Ootte löytäny hyviä löytöjä.

Vierailija

Tiedän sellasen paikan mistä saa 70-luvun akkareita (hyväkuntoisia) 50sent/kpl,mutta en tiedä onko se teidän mielestä halpa hinta..Musta se on ihan ok hinta

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat