Ankka-apajat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitkä ovat parhaat Ankka-apajasi? (Ei ole pakko kertoa missä päin,tiedätte miksi?;))

Omani löytyvät kolmelta kirppikseltä ja kahdesta divarista.Kerronko mitä löysin tänään?Selvä kerron:5 Roope-setää vuodelta 1982,1 Roope-setä vuodelta 1998,Aku Ankkoja,yhdessä esimerkiksi tarina Trasvaalin tuittupää;),Aku Ankan jouluyllätys,ja vielä muutakin mitä en muista.En jaksa kaivaa niitä laatikon pohjalta jossa on vain Ankka-julkaisuja,mutta laatikko painaa 1-3 kiloa,muuten kyllä kertoisin.Täällä saa myös kertoa Ankka-kokoelmistaan.Eli mistä olet saanut Ankka-kokoelmasi "osia" ja mitä olet tehnyt niiden eteen.Mutta pysytään Ankka-apajissa.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Leevi96 kirjoitti:minä ostan yhdestä divarista ihan sikana akkareita, niitä on siellä tosi paljon.

No,sinulla tuntuu olevan siellä hyvä apaja.

Vierailija

Ohhoh,nyt on Akuhullu97 löytänyt unelmien paikan!Kyllä kadehdin sinua!Kerro kerro kuvastin,missä on se paikka armahin...!

Kerro ihmeessä Akuhullu97 missä tuo ihmeellinen apaja on.Onko stadissa?

Terv. Toiveikas keräilijä

Vierailija

Mä käyn pääasiassa kahessa paikassa, koska muualla on niin surkeet valikoimat et ei ees kannata käydä niissä vaan soittaa ja kysellä mitä etsis. Mitään hyvää kirpparia ei oo mulla tiedossa joka olisi ympärivuotinen eikä mikään päivän juttu.

Vierailija

Niin slurps aarteita olen käynyt -------kirppiksellä nämä - kuvaavat mikä kirppis se on ostin sieltä ropsun 2/1978 makso vaan 20c.

Vierailija

Olen etsiskellyt Don Rosan tarinat eräästä divarista, jossa oli varmaan ainakin that aku ankka lehteä, pari sataa taskaria paljon Aku Ankan parhaita ym. Kohtuulliset hinnat mtös. Taskarit 1,50-4e riippuen onko minkä kuntonen ja onko tupla vai normi.

Kyseinen divari sijaitsee myyrmäessä.

Vierailija

Antikvariaateista löydän usein esim. 60-luvun lehtiä yms. ja ennen vuotta 1980 ilmestyneitä taskareita johonkin euron hintaan. Paikkaa en tietenkään kerro.

Vierailija

Divareista löytää sillon tällön kaikenlaista kivaa, vaikka siellä olisi kin parasta käydä oikeesti useemmin. Kirppareiltakin on tullu löydettyä aina kun oon käyny !; D suurkirpparit = <3

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kirppikseltä löytää aina kaikkea jännää, mutta kuunelkaapa tätä: Sain yhdestä sivarista Roope-sedät 1, 2, 6, ja 7 sekä lehden AA 7/1960 yhteishintaan 3,10€. Itse mietin aina, että olikohan divarinpitäjä sekaisin...:D

Vierailija

Toi divari on aika unelma,mistä joe poika singaporesta puhuu...Ite tiedän ainaki sellasen paikan missä akkarilehdet on 10c/kpl

Vierailija

Mä oon löytänyt aivan uudenveroisen taskari numero 14, Perhonen sentään, ja se oli aivan täydellisessä kunnossa että parempaa en oo nähnyt koskaan. Ja mä tietenkin ostin sen.

Vierailija

Käyn kirpputoreilla, mutta isoin apajani oli ilmainen, kun sain mummoltani vanhoja taskareita ja ensinmäisiä painoksia ison läjän, joka melkein tuplasi taskari-kokoelmani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat