Miten nimimerkkiä voi vaihtaa?

Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Tiedän että tällainen keskustelu on jo, mutta en löytänyt. Voisitteko vastata otsikon kysymykseen?

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Muistaakseni piti vaihtaa salasanaa ja sitten siinä muistaakseni kysyttiin uutta nimimerkkiä tai jotain sinneppäin.

Vierailija

Menet omaan ankkaprofiiliin. Sitten menet sieltä käyttäjätietoihin. Siellä kysytään salasanaa ja laitat siihen salasanan(kannattaa laittaa sama mikä on sillä hetkellä käytössä), ja salasanan uudelleen. Paina "tallenna". Sen jälkeen siihen tulee uudestaan valitsemasi salasana ja se uudelleen. Siihen tulee myös kohta: Valitsemasi nimimerkki. Kirjoitat siihen haluamasi nimimerkin ja sen saliksen uudelleen (taas) ja painat "tallenna". Siinä onkin sitten kaikki.

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:Menet omaan ankkaprofiiliin. Sitten menet sieltä käyttäjätietoihin. Siellä kysytään salasanaa ja laitat siihen salasanan(kannattaa laittaa sama mikä on sillä hetkellä käytössä), ja salasanan uudelleen. Paina "tallenna". Sen jälkeen siihen tulee uudestaan valitsemasi salasana ja se uudelleen. Siihen tulee myös kohta: Valitsemasi nimimerkki. Kirjoitat siihen haluamasi nimimerkin ja sen saliksen uudelleen (taas) ja painat "tallenna". Siinä onkin sitten kaikki.

Anteeksi tupla -posti. Sen takia kannattaa laittaa sama salasana mikä on sillä hetkellä käytössä, koska muuten voi hävitä kaikki tiedot profiilistasi. En ola varma, mutta niin useat sanovat.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Kiitos teille kaikille jotka minua neuvoitte! vaihdoin vain alkukirjaimeni isoon! Hehehehehehehehaaahaaahahahahahaahahahahhiiiihiihihihihihi! (Älkää ottako tosissaan)

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Taikisfani kirjoitti:Kiitos teille kaikille jotka minua neuvoitte! vaihdoin vain alkukirjaimeni isoon! Hehehehehehehehaaahaaahahahahahaahahahahhiiiihiihihihihihi! (Älkää ottako tosissaan)

Ole hyvä vain. Autoin mielelläni.

Vierailija

Valloittaja kirjoitti:Ei kannata vaihtaa. Siinä on se riski että kaikki tiedot katoavat ankka-profiilista.

Minulla ei ainakaan hävinnyt mitään tietoja. Itse pelasin vain riskillä, mutta jos joku kuitenkin aikoo vaihtaa, niin suosittelen pitämään salasanan samana, se voi auttaa. Sanoin tuon jo kolmannen kerran..

Vierailija

Alan miettiä sitä että vaihdan nimimerkin takaisin aleksi010898,

Mutta isolla a:lla. Voiko joku ehdotta mitä minun pitäisi tehdä.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Valloittaja kirjoitti:Alan miettiä sitä että vaihdan nimimerkin takaisin aleksi010898,<br />

Mutta isolla a:lla. Voiko joku ehdotta mitä minun pitäisi tehdä.

Se on yksin sinun asiasi se mutta minusta sinun vanha oli parempi!

Toisaalta joku muistaa Valloittaja Sanan ennemmin kuin tuon Aleksi....

Vierailija

minä en vaihda,olen ylpeä omasta nimestäni ja jos vaihtaisin niin se olis kuitenkin kuutio5 tai sinpugga,pitää varmaan hankkia uus 'nimi'

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat