Sivujen ärsyttävyys.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Suututko koskaan näistä netti sivuista? Itse olen suuttunut vain kerran kun en saanu yhtä viestiä millään sivuille vaikka koitin 12 kertaa.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

524YX kirjoitti:

JP96 kirjoitti:Olen suuttunut vain Karhukoplan trampoliinipuhallukselle.

Varsin tuttu tunne. Tekemässä omaa ennätystä...oho! Karhuveikko tuntee äkkinäistä pakkoa rikkoa fysiikan lakeja ja jää sahaamaan ruudun yläreunaa.

Mullekin on käynyt noin, en tosin nykyään paljoa pelaa trampoliinipuhallusta.

Vierailija

524YX kirjoitti:JP96 kirjoitti:Olen suuttunut vain Karhukoplan trampoliinipuhallukselle.Varsin tuttu tunne. Tekemässä omaa ennätystä...oho! Karhuveikko tuntee äkkinäistä pakkoa rikkoa fysiikan lakeja ja jää sahaamaan ruudun yläreunaa.

mulla on samoja ongelmia kaikki noi jutut mita sanoitte on mullakin bropleeman nimittäin aina 11:tasosssa siitä tuleeniin nopee että menee metalli levyjen läpi ja on mahdotonta saada kiinni

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Sama juttu JP. Teki mieli tänään paiskata koko kone lattialle. Minulla oli 11 tasolla 5 elämää ja sitten se mokoma karhukoplalainen meni sinne ylös pomppimaan ja vauhti kiihtyi ja se tapahtui kolme kertaa ja loput kerrat menivät, kun se koplalainen aina kieri trampoliinilta pois... :(

Heheh. Sama täällä, minullekin kävi noin.

Vierailija

silloin alussa aina jumetti akun nettisivut niin silloin ärsytti mutta enää ei ärsytä mkn paitsi ehkä trollit

Vierailija

No säkäväkäpimpaukset on tietysti aina ärsyttäviä, mutta eniten ärsyttti kun kerran yritin tunnin ajan viiden minuutin välein päästä näille sivuille eikä mennyt(6). Ja joskus ärsyttää kun pelissä menee hyvin niin möhlii ite tai sivut tilttaa:(.

Vierailija

Ei nämä sivut mitenkään ärsyttäviä ole, paitsi ehkä jotkut trollit ja sen sellaiset ja Trampoliinipuhallus-peli.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat