Mitä ihmettä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minne hävisi Ankkarockin "Keksi bändi ja..." keskustelu? Ensin yritin kaksi kertaa vastata siihen mutta niitä kirjoittamiani viestejä ei tullut näkyviin, ja sitten sen keskustelun ykkössivun alareunassa luki jotain jostain järjestelmävirheestä, ja kun klikkasin -jatka-, niin se keskustelu sulkutui eikä sitä löydy enää mistään.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Buu toimitus buu oikein isolaa B:llä ei se nyt niin turha ollut että oikein piti poistaa! minusta se oli tosi hyvä & hauska keskustelu ja minä olen näillä sivulla että täällä on hauskaa!Ei saisi mennä noin vain poistelemaan!!!!!!!!!!!:@

Vierailija

Harmi jos se on suljettu. Vaikutti hyvältä keskustelulta ja oli suosittukin. Ei täällä tarvisi niiin turhan tarkkoja olla niiden aiheiden suhteen...

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

looora kirjoitti:täällä puhutaan ku joku ois kuollu :/ ei se ny NIIN hirveetä oo ! miks ette tee vaan uutta?

Uutta ei voi tehdä, koska toimitus poistaisi sen heti. Miksi tehdä tietoisesti lisää kiellettyä?

Vierailija

Yksi bändi keskustelu johon tehtiin bändejä. Minulla oli sen niminen kuin MaDness ja laulut liittyivät aina MaDiin ja soittajien palkat olivat alihintaisia. ;)

Vierailija

Niinpä ei liittynyt Akun sivuihin..olin juuri tarjoutumassa laulajaksi kun se paikka oli avoinna sillo kun luin sitä..en kerenny.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat