Akupediasta.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jotkut kirjoittavat Akupediaan luullen, että se on keskustelu. Esim. Mitä mieltä olette Aku Ankasta? Tämmöinen on hieman ärsyttävää...

Samoin jotkut kopioivat suoraan wikipediasta jonkun "artikkelin". Niin, että kun haet Aku Ankkaa saat eteesi ainakin viisi wikipediasta kopioitua artikkelia, mutta ei yhtäkään kunnollista.

Hyvä jos edes puolet akupedian artikkeleista on kunnollisia.

Kommentit (15)

Vierailija

Ne keskusteluluulot on ärsyttäviä akupediassa,mielestäni ne pitäisi poistaa,vievät nimittäin vain turhaa tilaa

Vierailija

näitä keskusteluja on tulut tällä viikolla jo 3 :):) ja se on ärsyttävää etää akupediaan kirjoitetaan mitä satuu:)

Vierailija

maikki kirjoitti:Jotkut kirjoittavat Akupediaan luullen, että se on keskustelu. Esim. Mitä mieltä olette Aku Ankasta? Tämmöinen on hieman ärsyttävää...<br />

Samoin jotkut kopioivat suoraan wikipediasta jonkun "artikkelin". Niin, että kun haet Aku Ankkaa saat eteesi ainakin viisi wikipediasta kopioitua artikkelia, mutta ei yhtäkään kunnollista.<br />

Oon samaa mieltä maikki.

Vierailija

maikki kirjoitti:

Samoin jotkut kopioivat suoraan wikipediasta jonkun "artikkelin". Niin, että kun haet Aku Ankkaa saat eteesi ainakin viisi wikipediasta kopioitua artikkelia, mutta ei yhtäkään kunnollista.<br />

Siis aivan samaa mieltä!Olen itsekin ärsyyntynyt kun näkee MILJOONITTAIN Wikipediasta kopsittuja artikkeleita!Hyvääksyykö ylläpito tällaista (suoraansanoen)typerää toimintaa!?Röyhkeää toimintaa on myös SUORAAN kopioi-liitä toiminnolla otetut tiedot, jossa näkyy Wikipedian linkit muihin hahmojen artikkeleihin.Siis ällöttävää!Taisin korjata jotain Akupedian artikkelia(joka oli suoraan Wikipediasta) omin sanojeni mukaiseksi, niin eikös se tunnin päästä ole taas Wikipedian sanojen mukainen!Sen jälkeen oli TOSI mukava olo, kun oikein vahditaan ettei missään nimessä saa muuttaa tätä "hianoa artikkelija"(!!!11111??+++).Myös artikkeli oli sotkuinen ja kirjoitusvirheitä täynnä, että sitä oli pakko väkisinkin muuttaa.Saatan kuulostaa törkeältä, mutta kyrsii nämä henkisesti kehittymättömät "lapset", jotka eivät tajua, että se on vallan järjetöntä kopioida kaikki, jota voi lukea samasta paikasta.

Vierailija

maikki kirjoitti:Jotkut kirjoittavat Akupediaan luullen, että se on keskustelu. Esim. Mitä mieltä olette Aku Ankasta? Tämmöinen on hieman ärsyttävää...<br />

no se sun ensimmäinen kommentti oli oikea mutta kuka tahansa saa kopioida wikipediasta saahan kaikki muut kopioin kirjoista mitä pahaa siinä on en tajuu

Vierailija

Jos artikkelit kopioidaan wikipediasta, siinä ei ole samaa ideaa. Sen pitäisi olla niin, että kertoo sinne sen, mitä itse tietää.

Vierailija

Mirkku kirjoitti:Jos artikkelit kopioidaan wikipediasta, siinä ei ole samaa ideaa. Sen pitäisi olla niin, että kertoo sinne sen, mitä itse tietää.

Olen samaa mieltä kanssasi Mirkku. Olisi mukavaa jos kaikki kirjoittaisivat vain sen mitä itse tietävät. Eivätkä kopioi tietoja wikipediasta.

Vierailija

Niinpä, jotkut tosiaan kirjoittavat sinne luullen, että se on keskustelu. Olen itsekin törmännyt noihin Wikipediasta kopioituhin kirjoitelmiin. Täytyy myöntää, että olen itsekin kirjoittanut sinne että "Onko Aku Ankka hyvä?", mutta vain kerran. :):):)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat