Aku Ankka Kääntymässä Huonompaan?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun Mielestä Aku Sarjat On Nykyään Niin Selviä! Esimerkki: ``Aku on putoomassa rotkoon`` Mitä Tapahtuu? Ei Ainakaan Pahaa...Ja Muuten ne sarjat on vähä niinku samaa kokoajan Esim: Aku Meni Kauppaa liukastuu ja joutuu sairaalaan :D`` Seuraava Jakso: ``Iines Menee Kauppaan Ja Kaatuu Ja Joutuu Sairaalaan.... :D`` Tajuattehan Mitä Meinaan? No Kyllä Akuja Kummiskin Jaksaa Lukee...Paras Sarjis xD Mut Mielipiteitä? Vastakkaa Vapaasti

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Osa vanhoista tarinoista on parempia kuin nykyiset. Akuissa olevat Dekkarit ovat menny aika helpoiksi ja lyhyet yhden sivun sarjikset ei enään ole yhtä hyviä.

Vierailija

Taskusorsa kirjoitti:Kyllä Akut ovat mielestäni edelleen hyviä,mutta pidän enemmän vanhoista lehdistä.

sAMOIN minä

Vierailija

Minun mielestäni taas lehti oli surkeimmillaan -60-80-luvulla,-50luvulla nähtiin parhainta Aku Ankkaa ja -90-luvulla lehti kääntyi taas parempaan suuntaan,taskarit olivat parhaimmillaan alkuvuosinaan,ja nykytaskaritkin ovat tosi hyviä,Roope-setä lehti taas on alkanut vasta noin viimeisen 5 vuoden aikana olla hyvä.Ei siis olla menossa huonoon suuntaan,vaikka parhaat piirtäjämestarit (mm. Barks,Murry,Scarpa,Carpi,Gottfredson jne..) ovat jo kuolleet...

Vierailija

Ehkäpä, tämänviikkoinen Akkari oli mielestäni keskitasoa huonompi. Scarpankin piirtämät sarjat ovat yleensä parempia, ja pidän Korhosestakin, mutten tästä tarinasta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat