Tiesittekö...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...että William Van Horn oli Barksin suosikki nykypiirtäjä. Barks halusi että William Van Horn piirtäisi monia hänen käsikirjoituksiaan. Monet haukkuvat William Van Hornia surkeaksi mutta mielestäni hän on nykypiirtäjien eliittiä.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

William on kehno piirtäjä, listoillani sijalla 35. Joskus Barks on sanonut että Vicar olisi paras nykypiirtäjä.

Vierailija

No kaikilla on omat mielipiteensä. Minusta Van Horn on huono piirtäjä, muttei läheskään yhtä huono kuin Noel ja esimerkiksi Bernadó. Hän majailee listoillani sijalla 40.

Vierailija

Mä tykkään siitä aika paljon, se ainakin on hauskaa kun se aina piirtää niitä itikoita. Heh heh! Silti listallani sijalla 19. ja laskee koko ajan.

Vierailija

Kyllä William Van Horn onkin nykypiirtäjien eliittiä, hän majailee ja on aina majaillut piirtäjä/käsikirjoittaja -listoillani sijoilla 4.-5.

Vierailija

On Wiliam ihan OK piirtäjä, mutta ei ylety edes minun To -20 asti, mutta en haukukkaan häntä huonoksi piirtäjäksi. Bernandóa hän on paljon parempi!

Vierailija

W. Van Horn on minusta aika huono piirtäjä, hän on minun mielestä yksi huonoinmista piirtäjistä. En oikein tykkää hänen piirrostyylistä, mutta kaikilla on omat mielipiteet.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat