Carl Barks litografiat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Omistatteko?

Mä en :/ Ne on niin kalliita

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

En omista, ovat todella kalliita, mutta sitäkin arvokkaampia. Ja en usko leevi96:sen saaneen sellaista, ei pahalla.

Vierailija

Minullakin olisi kyllä rahaa kolmeen sellaiseen,mutta tarkoitin,ettei ole sellaista ylimääräistä rahaa...Ei viitsi ostaa sellaista kun se veisi kolmasosan rahoistani...Jos satasella sellaisen saisi,niin voisin harkita jo ostoa...

Vierailija

Itseänikin potuttaa,kun niitä oli monia myynnissä huuto.netissä,mutta ei vain voi ostaa,kun ei ole millä ostaa.. :s

Vierailija

Siinä löisi kaksi kärpästä yhdellä iskulla,kun sellaisen saisi; saisi Barksin öljyvärimaalauksen ja siinä samalla Barksin nimmarin!

Vierailija

Joo,juuri tuo "Cave in the Ali Baba" on myös suosikkini!!Se missä näkyy se linnun varjo...Kaikki ne on kyllä tosi hienoja,mulle kelpais niistä ihan mikä tahansa,se Marko Leppälän omistamakin on hieno,vaikka siinä on jotain muita ankkoja,kuin Aku ja Roope ja kumppanit

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Itseänikin potuttaa,kun niitä oli monia myynnissä huuto.netissä,mutta ei vain voi ostaa,kun ei ole millä ostaa.. :s

Minulla on taas toisinpäin. Minulla olisi rahaa kolmeen sellaiseen, mutten halua ostaa sillä ne ovat todella kalliita.

Vierailija

En minäkään oikein usko,sori vain Leevi96..Kerro sen nimi/aihe niin ehkä sitten uskon paremmin!

Itse himoitsen ainakin sen nimistä kuin "Menace of the myths",se on hieno!

Vierailija

Leevi96 kirjoitti:Sain just tänään. :) ;)

Minkälaisen? Oliko siinä Barksin nimmari ja kuinka iso se oli? Mikä oli aihe siinä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat