Timantti, kolikko, ym. jahti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli heti kultaryntäyksen jälkeen tälläisestä turistiin näillä sivuilla kiitettävästi, mutta olisi mukava tietää, mitä mieltä muut olisivat tästä ns. "Timanttijahti" ideasta nyt kultapölyn laskeuduttua? Joskus syksymmällähän tämmöinen "Timanttijahti" voisi piristää kummasti, eikös niin?

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Voisitteko kerto lisää mielipiteitänne jahdista? Tämä pyyntö on osoitettu kaikille jotka eivät vielä ole kirjoittaneet tähän keskusteluun. Kiitos jo etukäteen.:)

Vierailija

Minunkin mielstä joku jahti oli metka! Timanttijahti tai MaDin ehdottoma Rahavirta. Mutta Toimitus ei tule tekemään sellaista, itse olen kysynyt sitä palautteen kautta. Todella harmi! Mitenköhän Toimitusta voitaisi suostutella jonkun "jahdin" tekemiseen? Ideoita?

(En omista muistaakseni tatskaria nimeltä Tuulihattu)

Vierailija

Knight Rider kirjoitti:Teen aiheesta uuden aiheen. Toivottavasti sen otsikko kerää enemmän väkeä sinne.

Tai sitten ei...saattaa tulla, että "Tämmönen on jo" juttuja. Mutta tee jos haluat. ;)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Jep, itsekin oon kysellyt... (mulla on se taskari, arvaa hävettääkö kun luin yhdestä taavi-sarjiksesta homesienet vähän väärin ääneen..)

Vierailija

Af1 kirjoitti:Jep, itsekin oon kysellyt... (mulla on se taskari, arvaa hävettääkö kun luin yhdestä taavi-sarjiksesta homesienet vähän väärin ääneen..)

Koulussa kirjaesitelmän aikana?

Vierailija

Af1 kirjoitti:Jep, itsekin oon kysellyt... (mulla on se taskari, arvaa hävettääkö kun luin yhdestä taavi-sarjiksesta homesienet vähän väärin ääneen..)

Mitä häpeämistä siinä on? Minä nauraisin silloin jos lukisin niin miten luulen sinun lukeneeni, mutta se riippuu luitko sen jollekkin tai mitä. Muuten minua ei nähdä huomenna täällä, koska lähden Linnanmäelle.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Ei onneksi, vaan kun luin iltasatua kaverin pikkusiskolle kun olin siellä yötä ;) Sanoin Homosiemenet.... Silmälasit pitää uusia varmaan ;)

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:

Mitä häpeämistä siinä on? Minä nauraisin silloin jos lukisin niin miten luulen sinun lukeneeni, mutta se riippuu luitko sen jollekkin tai mitä. Muuten minua ei nähdä huomenna täällä, koska lähden Linnanmäelle.

Ihan lintsille saakka! Minä kävin lintsillä joskus kesäkuun lopussa, hauskaa oli! Onneksi asun lähempänä lintsiä kuin sinä.

Vierailija

Af1 kirjoitti:Heh... ei onnistu multa osallistua valitan, 1.8.-13.4. on kiire.

Miten sinulla on lähes puolivuota kiireitä?

Lahjajahti olisi hyvä idea KR:ltä, kannattaisi lähettä Toimitukselle! ;)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Hanhihannu kirjoitti:

Af1 kirjoitti:Heh... ei onnistu multa osallistua valitan, 1.8.-13.4. on kiire.

<br />

Miten sinulla on lähes puolivuota kiireitä? <br />

Lahjajahti olisi hyvä idea KR:ltä, kannattaisi lähettä Toimitukselle! ;)

Juu, olen samaa mieltä hanhihannu

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat