Lisää hahmoja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Haluaisitteko että Akkariin tulisi lisää uusia hahmoja?

Vai haluaisitteko itse keksiä lisää uusia hahmoja, jos saisitte lupaa? Minulla on yksi omakeksimäni hahmo, se on varmaan niin hölmö, ettei sitä varmaan hyväksyttäisi, vaikka se onkin ankka.

Kommentit (14)

Vierailija

RoGUE kirjoitti:akun, tepon kaltaisia hahmoja lisää

Olisiko hyvä jos kaikki vain sotisivat keskenään? minusta ei Aku ja Tulppu riittävät niihin hommiin!Mutta ei lisää hahmoja vanhojakin on ihan tarpeeksi!Minun mielestäni pitäisi käyttää vanhoja hahmoja enemmän kuten Una!Häntä ei näy melkein ikinä sama juttu Kultun kanssa,vaikka asuukin Klondikessa niin voisihan olla sen nimisiä sarjoja kun Kultu Kimallus ja hän seikkailisi vaikka karhunsa kannssa ja siihen voisi tietysti tulla vaikka joku kullan kaivaja kaveriksi niin jo syntyisi tarinoita!

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Akkariin ei tarvitsisi tulla uusia hahmoja, nyt niitä on jo ihan tarpeeksi. Ellei nyt joku keksisi oikein hyvää hahmoa.

Olen samaa mieltä!!

Vierailija

Akkarin hahmotilanne on tällä hetkellä erittäin hyvä. Ei sinne enään tarvittaisi lisää hahmoja, paitsi silloin, jos joku keksii oikein hyvän hahmon.

Vierailija

Akkariin ei tarvitsisi tulla uusia hahmoja, nyt niitä on jo ihan tarpeeksi. Ellei nyt joku keksisi oikein hyvää hahmoa.

Vierailija

Aku Ankassa on jo ihan tarpeeksi hahmoja. Mutta jos jokus minusta tulee Akkari piirtäjä niin suunittelen uuden hahmon.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat