Jaksatteko lukea.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Luetteko kaikkien keskusteluun osallistuneiden mielipiteet vai pelkästää ensimmäisen sivun? Itse luen ainakin ekansivun ja jos aihe on kiinnostava niin parinmuunkin sivun voi lukasta. Ite en jää lukemaan kaikkia koska joihinkin keskusteluihin on tullut satoja eri viestejä. (sori jos tälläinen keskustelu on jo)

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Se riippuu aiheesta. Jos kiinostaa, luen enemmän ja jos ei, niin luen vähemmän. (Anteeksi kun pilasin keskustelun näin lyhyellä viestillä).

Vierailija

Luen yleensä vähän alusta ja lopusta kommentteja. Mutta jos keskustelu on oikein maittava, luen kaiken. Vähän riippuu. Joskus en lue yhtään, jos keskustelun aihe on joku: Aku vai Roope? Tai jotain muuta vastaavaa.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En minä ensimmäisen sivun takia hylkää keskustelua. Siihenhän ovat saattaneet kirjoittaa juuri ne yksisanaisten viestien harrastajat. Kysely-topicceja ("Kuka on paras, Aku, pojat... jne.") en edes katso, mutta mielenkiintoisesta aiheesta luen kaiken. Ei ekaa sivua lukemalla pääse topicista perille, kyllä sitten pitäisi lukea edes ensimmäinen ja viimeinen ettei kirjoita mitään jo käsiteltyä tai muuten tyhmää. Foorumilla kuin ei ole vain minua, en voi jättää lukemista muille ja itse vain kirjoittaa. Idea hiukan kärsisi sellaisesta.

Vierailija

Pahvitimali kirjoitti:Riippuu aiheesta, mutta "Kumpi on parempi?" "Suosikkixxxxx:nne?" -tyylisistä jaksan lukea vain ensimmäisen sivullisen vastauksia. Ihan oikeaa KESKUSTELUA sitten enemmän.

Sama juttu, mutta jos on tosi paljon viestejä en jaksa aivan kaikkia lukea. Omista keskusteluista luen aina kaikki.

Vierailija

Riippuu kuinka paljon sivuja siinä on ja onko aihe kiinnostava. Esimerkiksi tuota Top-10 tyypit keskustelua en jaksa selata...

Vierailija

Jos keskustelussa on vain muutama sivu, niin luen jokaiselta sivulta kaikki viestit. Välillä en jaksa tehdä sitäkään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat