??????? MIKSI??????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

miks ´kaikki aina sanoo et tämmönen keskustelu on olemassa ko voihan olla että keskustelun tekijä ei ole siitä tietoinen????MIKSI????

Sivut

Kommentit (21)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

jonttuli kirjoitti:miks ´kaikki aina sanoo et tämmönen keskustelu on olemassa ko voihan olla että keskustelun tekijä ei ole siitä tietoinen????MIKSI????

Keskustelun tekijän olisi paras olla siitä tietoinen. Siksi ei esimerkiksi ensimmäisinä rekisteröitymispäivinään kannata alkaa väsäilemään uusia topicceja. Haku-toiminto on tätä varten, ja aloittajan nyt vain täytyy kahlata sivuja varmistaessaan, ettei samasta aiheesta ole jo keskusteluja. Uudet, samasta aiheesta tehdyt keskustelut vievät tilaa sivuilta, eivätkä hyvät mielipiteet ole silloin samassa paikassa. (Ja vähemmän huutomerkkejä, kiitos.)

Vierailija

Se on niin ärsyttävää, kun on miljoona juttua samasta aiheesta, esim. kuka on nopein Ankkalinnassa tai laiskin, semmoisiakin on monta.

Vierailija

Ehkä siitä, jos etsii jotain tiettyä kirjoitusta, niin kokoajan löytyy niitä samoja otsikoita monelta sivulta. (Ehkä siksi).

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:

jonttuli kirjoitti:miks ´kaikki aina sanoo et tämmönen keskustelu on olemassa ko voihan olla että keskustelun tekijä ei ole siitä tietoinen????MIKSI????

Keskustelun tekijän olisi paras olla siitä tietoinen. Siksi ei esimerkiksi ensimmäisinä rekisteröitymispäivinään kannata alkaa väsäilemään uusia topicceja. Haku-toiminto on tätä varten, ja aloittajan nyt vain täytyy kahlata sivuja varmistaessaan, ettei samasta aiheesta ole jo keskusteluja. Uudet, samasta aiheesta tehdyt keskustelut vievät tilaa sivuilta, eivätkä hyvät mielipiteet ole silloin samassa paikassa. (Ja vähemmän huutomerkkejä, kiitos.)

Olen samaa mieltä kuin _wonderlust_

Vierailija

Minä olen kyllä joskus huomautellut näistä asioista, mutta yleensä vasta loppu vaiheilla. Mutta tämä kaikki johtuu siitä että sivut hidastuvat ja alkavat tilttailla.

Vierailija

No onhan älytöntä kun täällä on ollu viisi kertaa sama aihe..jos keksii jonkin aiheen, voisi pari sivua selata, ekana, mutta toisinaan sattuu vahinkoja, en mä ainakaan ole ekana räyhäämässä jotta taas ja taas.

Olen hiukan kärsivällisempi tapaus.

Vierailija

akkarifani99 kirjoitti:nokun se on turhauttavaa et sama aihe tulee miljoonaan kertaan. just siks:(:S

pitää mennä. moikka.(lähden kalaan)

Vierailija

adz kirjoitti:No onhan älytöntä kun täällä on ollu viisi kertaa sama aihe..jos keksii jonkin aiheen, voisi pari sivua selata, ekana, mutta toisinaan sattuu vahinkoja, en mä ainakaan ole ekana räyhäämässä jotta taas ja taas.<br />

Olen hiukan kärsivällisempi tapaus.

Veit sanat suustani!:D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat