Mitä pitäisitte...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...jos jokaiselle jäsenellä täällä ois eri profiili kuva? Siis, että ois hirvee valikoima ja sieltä vois valita semmosen kuva mitä kellään muulla ei ois. Mua välillä hämää se kun monella on sama kuva ni luulen joskus ihmisiä vääriks henkilöiksi. Musta se toisaalta olis hyvä mut toisaalta taas ei. Tuli vaan tämmönen mieleen.

Kommentit (15)

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Sami-96 kirjoitti:

Af1 kirjoitti:Turpa kiinni, älä puhu Jumalasta!! Mä vaihtelen aina joskus, hra Näkymätön ja Mummo Ankat on mun lemppareita, ei se haittaa vaikka ois pari samanlaista..

<p />

Jumala, kieletty puheeaihe kko? Jaa, minkähän takia...

Onpa pojalla peruistieto hukassa... Sattumalta (jos kuulut kristinuskoon) kymmenen käskyä sattuu jotain kieltämään, mutta saatkin sen itse selvittää.

Jotkut saattavat pitää tuollaisiakin mainintoja loukkauksena, ja siksi uskontoihin liittyvistä asioista pitäisikin puhua tietyllä varauksella. Jos et ennen tiennyt, niin toivottavasti jatkossa ajattelet paremmin.

Kuva-ideasta olisin sitä mieltä, että käyttäjän pitäsi itse saada valita kuvansa, ilman rajoitteita (tietenkin lain ja hyvän maun sekä foorumin sääntöjen puitteissa) muualtakin, kuin valmiista valikoimista. Silloin ei luultavasti edes löytyisikään samanlaisia avatareja.

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Sami-96 kirjoitti:

Af1 kirjoitti:Turpa kiinni, älä puhu Jumalasta!! Mä vaihtelen aina joskus, hra Näkymätön ja Mummo Ankat on mun lemppareita, ei se haittaa vaikka ois pari samanlaista..

<p />

Onpa pojalla peruistieto hukassa... Sattumalta (jos kuulut kristinuskoon) kymmenen käskyä sattuu jotain kieltämään, mutta saatkin sen itse selvittää.

Jotkut saattavat pitää tuollaisiakin mainintoja loukkauksena, ja siksi uskontoihin liittyvistä asioista pitäisikin puhua tietyllä varauksella. Jos et ennen tiennyt, niin toivottavasti jatkossa ajattelet paremmin.

Kuva-ideasta olisin sitä mieltä, että käyttäjän pitäsi itse saada valita kuvansa, ilman rajoitteita (tietenkin lain ja hyvän maun sekä foorumin sääntöjen puitteissa) muualtakin, kuin valmiista valikoimista. Silloin ei luultavasti edes löytyisikään samanlaisia avatareja.

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Pahoittelen tuplapostia, sivut bugaa oikein urakalla... Huomattavan paljon olisi ylläpidolla korjattavaa sivujen suhteen. Kaiken lisäksi tämä foorumi on armottoman hidas toimimaan. Aivan toisenlainen foorumipohja olisi paljon parempi.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Rosa4tehwin kirjoitti:Kuva-ideasta olisin sitä mieltä, että käyttäjän pitäsi itse saada valita kuvansa, ilman rajoitteita (tietenkin lain ja hyvän maun sekä foorumin sääntöjen puitteissa) muualtakin, kuin valmiista valikoimista. Silloin ei luultavasti edes löytyisikään samanlaisia avatareja.

yep, omavalintaiset avat. Aina, kun on valmisavat, jollain on samanlainen kuin toisella. Kun sen saisi valita itse koneeltaan tai netistä, homma olisi paljon parempi. Silloin olisi epätodennäköistä, että sama ava olisi useammalla. Se toisi myös lisää parsoonallisuutta, nämä kun ovat todella samanlaisia.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Turpa kiinni, älä puhu Jumalasta!! Mä vaihtelen aina joskus, hra Näkymätön ja Mummo Ankat on mun lemppareita, ei se haittaa vaikka ois pari samanlaista..

Vierailija

Vierailija

Jä älä sinä sitten käytä voimakkaita sanoja!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat