Kuinka kova kirjoittaja olet?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En hirveen kova. Oon kirjottanu vasta alle 600 viestiä. Kirjottelen aina silloin tällöin.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Olen kova kirjoittaja! Tällä hetkellä seitsemänneksi kovin(ainakin aktiivisimmat kirjoittajat-listan mukaan).

Vierailija

MInäkin olen kirjotellut paljon. Itse olen ihan yllättynyt. Minulla on ykkös mitalli viesteissä, ja olen kirjotellut täällä heinäkuun alusta alkaen, koska kesäkuu oli vähän vaikea netti kuukausi minulla.

Vierailija

Kielo kirjoitti:En hirveen kova. Oon kirjottanu vasta alle 600 viestiä. Kirjottelen aina silloin tällöin.

En oo mäkään hirveen hyvä, mut silti mulla on jo 2. mitali tässä. ;)

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Olen kova kirjoittaja! Tällä hetkellä seitsemänneksi kovin(ainakin aktiivisimmat kirjoittajat-listan mukaan).

Ei ihme 2959 postii, ja lisää tulee.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Akuhullu97 kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:En ole alkuunkaan kova, kun viestejäkin on vasta 3600 ja rapiat ja aktiivisimmat kirjoittajt listassa majailen vasta sijalla 3.

Vitsi, vai?:) Itse olen sijalla 2 ja viestejä on päälle 4000. En ole täällä sen takia, että saisin viestejä, vaan siksi, että on kiva kertoa mielipiteensä ja keskustella muitten ankistien kanssa. Hyvää loppukesää kaikille!:)

Ei kun, totisinta totta. En ole enää päässyt paljoa tänne.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:En ole alkuunkaan kova, kun viestejäkin on vasta 3600 ja rapiat ja aktiivisimmat kirjoittajt listassa majailen vasta sijalla 3.

Vitsi, vai?:) Itse olen sijalla 2 ja viestejä on päälle 4000. En ole täällä sen takia, että saisin viestejä, vaan siksi, että on kiva kertoa mielipiteensä ja keskustella muitten ankistien kanssa. Hyvää loppukesää kaikille!:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat