Akusta innostuminen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miten innostuitte akusta? Mulla se vaan tuli jotenki. Lähin varastoon penkomaan sarjinlaatikkoo :O

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:Iskä luki niit iltasaduiks ku olin pieni ja samalla se opetti mua lukee sen avulla

Sama juttu.:D

Vierailija

mä innostuin akusta siten ku äiti tilas sitä mulle vaikka en osannut lukee ja sen avulla mulla on parempi lukutaito

Vierailija

Minulls oli akkareita sadoittain,mutta silloin viellä en osannut lukea. Ne heitettiin pois. Viime kesänä veli osti taskarin teemanumeron 16(munaajan paluu). Luin sen ja aloin innostua akkareista. Sitten pari päivää myöhemmin tuli AA:n tilauskortti ja tietenkin tilasin!

Vierailija

En tiedä tai muista. Pienestä pitäen oon lukenu. Tosin itse Aku Ankka lehti ei enää niin kiinnostava ole vaikka tilaankin. Vanhoja Akkareita kyllä luen. Taskarit ja kovakantiset on nykyään parempia.

Vierailija

Pienempänä en välittänyt akkareista, mutta sitten kun löysin niitä mummolta, niin jotenkin vaan innostuin.

Vierailija

Minulle oli tilattu akkaria jo parivuotta, mutta ei se oikein kiinnostanut. Mutta sitten kun veljeni löysi pari kansioillista vanhoja akkareita lehtikeräiksestä aloin lukea niitä ja eipä aikaakaan, kun odotin joka keskisviikko innoissani akkaria... :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat