Mitkä on hauskimmat käyttäjä nimet???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä en tiiä mikä ois:(

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Niku Kipittäjä kirjoitti:No ensimmäisenä tulee mieleen MacPeruna, Kaljakori, Tukedi, jonttuli, tukemitus ja Pöllö Pöö sekä ex- ANKMOBIILI96, nyk. JO€ POIKA $INGAPOR€$TA.

Ja lisään tuohon vielä Lihis-ankka007 (kirjoitin varmaan väärin...).

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akulainen95 kirjoitti:Hauskin nimi on ehdottomasti "kakka pökäle pörähtää ja metsä raikaa"

Tästä voi olla montaa mieltä. Kakkahuumoria ja vielä sieltä huonommasta päästä. Yhdyssanavirhekin on päässyt mukaan.

Kirotun huono muisti. Hauskoista nickeistä tulee mieleen vain Kaljakori. Saisimpa pari gigaa lisämuistia päähäni.

Vierailija

niin ja niku kipittäjäkin on hauska (itse on keksinyt parempaa ku tää mun nykynen nimi,joka ei ole yhtään hauska)......;)

Vierailija

Nokkataklaus on ainakin erittäin mainio nimi.Erittäin mielikuvituksellinen ja omaperäinen, jota minä en ikinä keksisi.Kaljakori on taas mielestäni hauskin, ja Neekeri aku on taas myös hyvin hauska nimimerkki.Myös Lihisankka on metka nimimerkki.Kumpa itselläni olisi noin hauskoja nimimerkkejä.Ainakin noilla käyttäjillä on sellaiset nimimerkit, jota kukaan muu ei voi keksiä, saati varastaa toiselta.Erittäin hauskoja nimimerkkejä, jotka piristävät, ja naurattavat harmaata päivääni.

Vierailija

Kaljakori oli sellainen, mikä on jäänyt mieleen..Myös tuo niku kipittäjä on hauska ja basistin mokoma ja kynsilaukka...

Laitan lisää jos muistuu mieleen.

Vierailija

musta nää rasistiset ja pissa,kakka huumori hommat ei oo kovin hauskoja:D (omasta mielestäni)hauskoja ovat esim:kaljakori (kiikun kaakun)........;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat