keskustelua kaikesta siis keskus palsta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

moi kaikki aion tehdä tälläisen jutun koska ei tarvi aina surffailla keräilystä tekijöihin ja jne jne niin tässä on yleistä keskustelua ja aluksi kysyn että kuinka moni ostaa uusimman taskukirjan minä en oikeastaan osta koska ne ovat aika kalliita mutta muuten kivoja ja kaupassa yleensä menen lukemaan roopesedän taka kannen mutta rahaa säästämällä voi ostaa akkareita kun mulla on nyt nää sormet aika muussia niin taidan mä tässä vähän lopetella kirjotusta

t:päivän pamaus

Kommentit (12)

Vierailija

Tilaan akkaria, en tilaa ekstraa ostelen harvemmin kaupasta uusimmat julkaisut ja ostelen divareista ja kirppiksistä halvalla. Minareita en ole ostanut, ja omistan yhden teemataskarin. Enkä tilaa Roope-setää.

Vierailija

eivätkö olekin melkein kaikki Mikki Hiiri tarinat aina sellaisia tylsiä salapoliisi juttuja? :@ :@ :@ :@ :@ :@

Vierailija

tilaan akarii ja roopee + ekstraa. välillä jos ei oo rahaa ni luen uusimman akkarin tai esim jonkun uusintapainoksen ku ketään ei kiinnitä huomiota siihen

Vierailija

Jaa, että oikein "keskus palsta". No minä en ole vähään aikaan ostanut Taskareita paitsi jos Minitaskareita ja Teemoja ei lasketa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat