Mitä ihmettä?

Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

mä tulin vast koneelle ja sit tääl on että "Kuka vihaa ___Aku Ankka___"keskustelu ja mulla on suunilleen kolkyt viestii enemmän ku aikasemmin. Isoveli nauraa sille että se vois olla syyllinen. Mitä se on tehny mun käyttäjäll.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Kommentit (47)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mä selitin sen just tuolla kehu toista! keskustelussa mutta voin selventää asiaa. Mulla on silleen että tää kone muistaa mun salasanan että mun ei tarvii kirjottaa sitä sinne vaan se tulee automaattisesti siihen. Pitäis vaihtaa se silleen että se kysyy sen, ni sit kukaan muu ei pääse tälle ku mä.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mä oon ollu ulkona koko aamun ku meil on (kuulostaa tyhmältä mutta on totta) keinu olympialaiset, eli tehän korkeus hyppyjä keinust, pituus hyppyjä, temmpu hyppyjä ja taakse päin hyppyjä.

Vierailija

Jos isoveljelläsi on profiili niin käske hänen tulla näille sivuile pyytämään anteeksi ja tunnustamaan tekosensa.

Vierailija

Minullakin kone muistaa salasanan, jos laittaa vain sähköpostiosoitteen, ja jos ei kirjaudu ulos voi olla vielä kirjautunut kun tulee seuraavan kerran.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mä vannon mä en oo tehny mitään muutan ku ollu ulkona tänään.Mac Ducky sano jo että se on riehunu. Millä tavalla?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat