Star Wars

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minua kiinnostaisi tietää mitä muut akkarin lukijat tietävät Star warsista.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Tiedän tosi paljon, oon nähny kaikki vähintään kolme kertaa, jotku enemmänkin. En tosin oo ollut kauheena tekemisissä Star Warsien kaa koska Sithin Kostosta on tullut jo monta vuotta sitten. En tiedä meenkö kattoon sen uuden animaation koska mielestäni näytellyt on parempia.

Vierailija

MInä olen katsonut kolme ensimmäistä elokuvaa, sekä viimeisen. Ja tietoni ei ole ihan ruhtinaallinen, mutta pää ajatuksen tiedän ihan hyvin. Star Wars ei kuiteskaan kuulu minun parhaimpiin elokuviin.

Vierailija

tosi asia on että tämä ei liity disneyhyn mutta ei se haittaa koska vähän vaihteluukin välillä. olen katsonut kaikki episodit tai ehkä numero 5 tai 6 en muista kumpi on jäänyt näkemättä. tiedän omasta mielestäni star warsista aika paljon mutta en jaksa alkaa selittelemään.

Vierailija

ei pahalla laturi tapio mutta mace windulla ja anakin skywalkerilla olivat liila ja sininen valosapeli ja myös obi-Wan heiluttelee sinistä valo sapelia ja sith ja impperiumi ovat sama asia ja kenraali "kreveous" on grievous. toistan: ei millään pahalla.

Vierailija

Hip hurraa! (Haukoitus.) Että joku viitsiikin kirjoittaa näille sivuille tuollaista moskaa mikä ei mitenkään liity Aku Ankkaan!(h) Menisit joillekin umpitylsille star wars sivuille juttelemaan aiheesta!:@

Vierailija

Voin kertoa paljon. On monta eri liittoa esim. Imperiumi, Jedi, Spartaasi ja Sith. Jedeihin kuuluu mm. Yoda, Luke Skywalker ja Anakin Skywalker. Sitheihin kuuluu mm. Darth Vader ja Darth Sidious. Kenraali Kreveous kuuluu Spartaasiin. Jedeillä on vihreä ja Sitheillä on punainen valomiekka. Jar Jar Binks on hyvien puolella. Tätä ei jaksaisi lukea kukaan jos tämä olisi hirvittävan pitkä. Joten: Loppu.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Tiedän melkein kaiken Star Warsista. Sanonpa vähän:

Jedit: Mace Windu, Yoda, Ki-Adi-Mundi, Rayla Secura, Obi-Wan Kenobi, Gui-Gon Jinn

Sithit: Darth Maul, Kreivi Dooku, Darth Vader, Darth Sidious.

Muut: Jabba The Hutt, Han Solo, Luke Skyvalker, Prinsessa leia, General Grievous, Jango Fett (Boba Fettin Isä), Boba Fett, Chewbacca,

Ewok. Ja elokuvat ilmestymisjärjestyksessä:

Uusi Toivo, Impperiumin Vastaisku, Jedin Paluu, Pimeä Uhka, Kloonien hyökkäys, Sithin kosto!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat