kenen kanssa juutuisit autiollesaarelle mielummin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minä hannun koska pellen keksis vaikka jonkun epämukavan helikopterin ja hannnunkaa pääsisin esim jollekin jahdille ja... ymmärätte kyllä lopun. XD

Sivut

Kommentit (35)

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No jos miettii Hannua niin, ennen apua, jos joutuisi olemaan jonkin aikaa autiosaarella niin, jos jotakin ruokaa joutuisi hankkimaan itse näkisi ison vaivan ja Hannulle tulisi ruoka, kuin itsestään. Hannu varmaankiin löytäisi jonkin aarteen saarelta ja avun tullen (laiva) Hannu pääsisi ylellisiin oloihin ja itse joutuisi maksamaan matkan työllä. Hannu tuskin olisi kovin mukavaa seuraa eli ei.

Pelle toki voisi keksiä jonkun keinon pois pääsyyn, mutta autiosaarella tuskin on kauheasti mistä keksiä jotain ja pelle olisi ihan ok seuraa.

Aku, no sinne taidettaisiin sitten jäädä loppuelämäksi helposti, joten ei, vaikka varmasti Aku olisi suht mukava seuralainen.

Autiosaarella Roopesta ei olisi hyötyä, nimittäin hänen rahat eivät auttaisi yhtään tilanteessa, jossa on autiosaarella ja ilman mitään millä Roope kutsuisi apua.

Ankanpojat olisivat omalla tavalla paras apu ja auttaisivat ja olisivat mukavia. Sudenpentujen käsikirjoineen ja vaellustaidoillaan voisi hyvinkin päästä takaisin sivistyksen pariin.

Ja Superhessu voisi tietty lennättää pois sieltä saarelta, joten Superhessu voisi olla myös hyvä vaihtoehto.

Siinä tärkeimmät henkilöt ja valitsisin varmaankin joka tapauksessa Ankanpojat, eiköhän sieltä pois päästäisi ja voisi olla ihan "hieno reissu" jälkeenpäin vuosien päästä muistellen, kun siellä yritti selviytyä, koska ei sieltä samantien pois pääse kuitenkaan.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

No Hannu löytäisi jonkin sukellusveneen, ja lähtisi yksin pois ja jättäisi muut, niin en ainakaan Hannun, ja mistä rakennustarvikkeista Pelle keksisi jonkun keksinnön? Minä ainakin lähtisin Ankanpoikien kanssa. He osaisivat rakentaa laivan. (He ovat myös saman ikäisiä kuin minä, niin olisi saman ikäisiä siellä kanssani.)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akun kanssa mieluiten, hän olisi leppoisaa seuraa. Mutta toki ankanpojat olisivat enemmän hyödyksi. Se o tullut täällä aikaisemminkin esiin.

Vierailija

Hessun tai Akun koska hessu on niin hauska :D Akun kanssa ei tulisi aika pitkätksi kun hän koko ajan yrittäis jotain outoja tohtori pippurin raketti palmusta kirjan neuvoja :D Ja muuuten mistä Tupu hupu ja lupu jonkun lautan rakentais siel AUTIOLLA saarella mis ei olis mitään muuta ku 1k hiekkaa :D

Vierailija

Ehkä Pellen koska hän voisi keksiä nopean tavan päästä sieltä pois. Toisaalta Hannun tuurillakin pääsisi pois jollakin loistolaivalla.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Minä haluaisin juutttua autiolle saarelle Mikki Hiiren kanssa sillä hän on niin nokkela että varmasti saisi tietää jonkinn keinon jolla päästäisiin molemmat pois sieltä. ja samalla saisin lähteä samalla seikkailuun Mikin kanssa

Vierailija

Akun,koska sen kans ois kiva sählätä ja väkerrellä lauttoja jotka uppoaa ennen ku ees päästään liikkeelle :D aku ois parasta seuraa :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat