Hahmojen kieli.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eri hahmot, esim. Aku ja Mikki käyvät usein ulkomailla, mutta joka paikassa puhutaan samaa kieltä! Vaikka he olisivat Kiinassa tai Puolassa, joka paikassa puhutaan suomea! Sellaisen oivalluksen olen saanut päähäni. Pitäisikö Akkarissa muunnella muutamia kohtauksia? Sana on vapaa!

Laturi Tapio

Kommentit (11)

Vierailija

Laturi Tapio kirjoitti:Eri hahmot, esim. Aku ja Mikki käyvät usein ulkomailla, mutta joka paikassa puhutaan samaa kieltä! Vaikka he olisivat Kiinassa tai Puolassa, joka paikassa puhutaan suomea! Sellaisen oivalluksen olen saanut päähäni. Pitäisikö Akkarissa muunnella muutamia kohtauksia? Sana on vapaa!<br />

<br />

Laturi Tapio

Minun mielestäni Akkari saa jatkossakin pysyä suomenkielisenä.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Ju, mutta jos akkarissa puhutaan kun he ovat Saksassa saksaa ja Kiinassa kiinaa ja japanissa japania ja Ruotsissa Ruotsia ja Norjassa norjaa ja ranskassa ranskaa jne...

Olisiko se parempi?

Vierailija

Eihän jotain japania edes ymmärrä. Joka lehdessä vähintään 3 eri kieltä niin eihän sellaista kukaan osta. Aku Ankan levikki laskee yhdessä päivässä 5000.

Speaking Dog

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Laturi Tapio kirjoitti:No voisi siinä olla perässä suomennos.

Laturi Tapio

Juu, olen samaa mieltä, mutta olisi vaikeampi lukea. Sillä he aika harvoin käyvät suomessa.

Vierailija

Puhuva Koira kirjoitti:Eihän jotain japania edes ymmärrä. Joka lehdessä vähintään 3 eri kieltä niin eihän sellaista kukaan osta. Aku Ankan levikki laskee yhdessä päivässä 5000.<br />

<br />

Speaking Dog

Jep, olisiha sellainen vähän sekavaa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat