Vuosisadan bugi?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mitä PARAS PEKKA-FANI tekee listalla ja mitä Af1:sen profiilille kävi? Vastauksia, kiitos.:@

Sivut

Kommentit (273)

Vierailija

Hei sinä trolli! Olet sinäkin muka trolli. Esität kovaa ja sanot, että tulee tippa silmaan jos sinua ei uskota. Taas esität kovista Valtteri. Matki mielummin minua kuin ankka313:a jos sinulla on edes pokkaa siihen!

Vierailija

Sheherezade kirjoitti:

Kahvijuoppo kirjoitti:Joo, osapuilleen noin: Minä lähden Pohjois- Karjalaan...vaihdan farkut verkkarihuosuun....koti seudulle Pohjois-Karjalaan, juon kaljaa auringon nousuun...noin se meni...osaatkos Karjalaisten laulun?

<p />

Tarkoitat kai juon kahvia auringon nousuun;)<br />

Hei, yli 900 viestii!Jee!!!

Onnea sinulle Sere...(taas meinasin kirjoittaa niitä mun szrerstarze juttuja...ääh, en opi sitä ikinä!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:

Hanhihannu kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

Hanhihannu kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

Aleksi010898 kirjoitti:Me epäillään että Af1 ja PARAS-PEKKA-FANI ovat sama henkilö.

&amp;amp;amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Totta. Toisaalta ei kannata tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä.

&amp;amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Aivan, ei saa hätiköidä. Pitäisi odottaa, että Af1 tulisi ja kysyä siltä. Mutta en usko, että se mitään todistaisi.

&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Niin, nämä sivut ovat aika-ajoin aika sekavat tuollaisten trolejen takia...

&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Aivan totta, Trollit ovat näille sivuille pahasta. Mutta tämä asia ei kyllä liity tähän PPF/Af1 jupakkaan, mutta sanon silti, olen saannut 1000 viestiä kokoon! JEE!

Hyvä Hanhihannu! Onnea!

&lt;br /&gt;<br />

Onnea minultakin! Tervetuloa Tonnin Kerhoon!:):):):)

<p />

Minulle ei ole tonnikerhoon pyydetty...:( vaikka yli tonni on...

Tervetuloa sinäkin!

Tonnin Kerhoon on selvästi liittyneet nyt:

Ankkarock

Hanhihannu

Akuhullu97

Sami-96

Mac Ducky

Sen kuin tulette:)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Sheherezade kirjoitti:

Kahvijuoppo kirjoitti:Joo, osapuilleen noin: Minä lähden Pohjois- Karjalaan...vaihdan farkut verkkarihuosuun....koti seudulle Pohjois-Karjalaan, juon kaljaa auringon nousuun...noin se meni...osaatkos Karjalaisten laulun?

&lt;p /&gt;<br />

Tarkoitat kai juon kahvia auringon nousuun;)&lt;br /&gt;<br />

Hei, yli 900 viestii!Jee!!!

<p />

Onnea sinulle Sere...(taas meinasin kirjoittaa niitä mun szrerstarze juttuja...ääh, en opi sitä ikinä!

Kiitti. Kirjoita se paperille mallista ja kato siitä:) No ei vaineskaa, kiva kun säkin suostut kutsuu mua Sereksi:D:D:D

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Akuhullu97 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:

Hanhihannu kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

Hanhihannu kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

Aleksi010898 kirjoitti:Me epäillään että Af1 ja PARAS-PEKKA-FANI ovat sama henkilö.

&amp;amp;amp;amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;amp;amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Aivan, ei saa hätiköidä. Pitäisi odottaa, että Af1 tulisi ja kysyä siltä. Mutta en usko, että se mitään todistaisi.

&amp;amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Aivan totta, Trollit ovat näille sivuille pahasta. Mutta tämä asia ei kyllä liity tähän PPF/Af1 jupakkaan, mutta sanon silti, olen saannut 1000 viestiä kokoon! JEE!

Hyvä Hanhihannu! Onnea!

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&lt;p /&gt;<br />

<br />

Tervetuloa sinäkin!<br />

Tonnin Kerhoon on selvästi liittyneet nyt:<br />

<br />

Ankkarock<br />

Hanhihannu<br />

Akuhullu97<br />

Sami-96<br />

Mac Ducky<br />

<br />

Sen kuin tulette:)

Hetkinen! Minäkin liityn.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Epäilen, että Af on PPF sillä eihän voi olla samaan aikaan kirjautuneena kahdella käyttäjällä, mutta voihan se ihan olla toisinkin... :(

Minä vähän epäillen vähän samaa. PPF saatta olla Af1 ja eihän voi olla samaan aikaan kahdella eri käyttäjälä, totta. MUtta en ole yhtään varma!

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:

Hanhihannu kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

Hanhihannu kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Hyvä Hanhihannu! Onnea!

&lt;br /&gt;<br />

<p />

montas kupillista kaffee oot today juonu :D!?!?!.......;)

Vierailija

Akulainen95 kirjoitti:

ankka313 kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

adz kirjoitti:Af1 Ei eka kerta kun tekee pilaa muiden kustannuksella PPF on siis Af1 ja vaikka mikä, sanonpa vaan että älytöntä.

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Totta, älytön juttu tosiaan!

&lt;br /&gt;<br />

Onko Af1: llä siis kaksi nickiä ja toinen niistä on PPF ja hän kirjautuu niillä vuorotellen...Mä oon kyl nyt ihan pihalla tän homman kanssa,, :O

Niin mäkin...<br />

Ei oo eka kerta kun Af1 pilailee tai muuta...

Hän ei pilaile. Hänen toinen profiili on paha!

Vierailija

Mä en usko, että af enää temppuilee...Se vaan tuntuu mahdottomalta. JOS se nyt on 10-v, niin tuskin se on löytänyt tapaa olla 2 eri profiilissa samaa aikaa...

mutta, ei voi olla varmaa. aika törkeetä muutes toisen selän takana sanoo syytöksii, mutta ite lähti pois...

jos ois kaverilista, jossa näkyis kätkä on online-tilassa niin selviäis tämäkin homma äkkiä.

:)Toivotaan, että af on pysynyt kaidalla tiellä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat