yks idea vaan..

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

että olisko hyvä jos tänne tulis foorumi-taskarit.siinä vois kommendoita taskareita.ja muuta taskareista.

Kommentit (12)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Julkaisut-puolelle kuuluu minustakin. Nytkin tunkee koko ajan uusia topicceja vääriin paikkoihin, saati sitten, jos vaihtoehtoja olisi useampia. Lisäksi sivut bugittavat yhä, joka ei ainakaan helpottuisi uuden aihealueen väsäämisestä. Jokainen uusi asia kuormittaa sivua lisää, ja tällainen suurehko muutos ei olisi mielestäni edes tarpeellinen. Akuutimpia korjausvaihtoehtoja olisivat mm. viestien korjausmahdollisuudet ja nykyisten bugien poistaminen. Kannattaisin muutenkin mieluummin uusia asioita foorumille kuin aihealueiden lisäämistä (lukuun ottamatta Sekalaiset-puolta, jonka puolesta liputan yhä). Tuon Taskarit-puolen tultua kun todennäköisesti alettaisiin kaivata Akkari-puolta Akkareiden arvosteluun, Roope-sedälle ja Ekstrallekin olisi kiva saada puolensa jne. Julkaisut olisi silloin turha. Mielestäni siis kaikki nuo Julkaisut-puolelle, vaikka sitten siellä jokaiselle oma topiccinsa.

Vierailija

OLen samaa mieltä kuin _wonderlust_ Taskarit ja muut kuulivat julkaisu kohtaan ainut mikä tänne keskusteluihin vielä voitaisiin lisätä on se sekalaiset kohta. Silla tosiaan sivut bugittavat vieläkin jne..

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mielestäni sellainen voisi tulla muualle kuin keskustelu-osioon. Esim. sivun yläreunaan voisi tulla kohta "Taskari-arvostelu". Siellä voisi tosiaan antaa kommentteja taskareista, nimetä ne, jotka on itsellä, sanoa lempitarinansa jne. :)

Vierailija

Akuhullun idea oli aika hyvä, miten sinulla edes pälkähtää päähän tommoinen, kun minulle ei tulisi mielen viereenkään. ;) Ja edellisessä viestissäni Kten tarkoittaa Kuten. Anteeksi moka.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hanhihannu kirjoitti:Akuhullun idea oli aika hyvä, miten sinulla edes pälkähtää päähän tommoinen, kun minulle ei tulisi mielen viereenkään. ;) Ja edellisessä viestissäni Kten tarkoittaa Kuten. Anteeksi moka.

Ei se mitään.:D Ja tuo minun juttu vain pälkähti mieleen.:)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akulainen95 kirjoitti:Julkausuihin se kuuluu, paitsi jos sinne tulisi ns. "alifoorumit" joissa oli taskarit, minarit, ekstrat yms.

Olis hyvä jos tulin noita alafoorumeita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat