Rittävästi suomalaisia!

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hyvä toimitus! Kolmessa viimeisessä numerossa on julkaistu yhteensä Jukka Murtosaaren kansi, Kai Vainiomäen käsikirjoittama arina ja Kari Korhosen tarina myös. Suomalaisia akkariin!!! Mielipiteitä asiasta...

Kommentit (9)

Vierailija

Minä olen Suomalais-piirtäjien puolella! Hyvä juttu, kun suomalaisia piirtäjiä on, ja niitä voisi tulla lisääkin!

Vierailija

Minunkin mielestä ulkoomaalaiset tekee paremmat tarinat kuin Suomalaiset. Ei Kari Korhonen aivan huippu ole mutta ihan hyvä, ja on minun Top-20 kuiteskin. Mielummin toivoisin hieman vähemmän Kari Korhosta ja enemmän sitten ulmomaalais piirtäjiä ja hyviä, ei ketään Bernandoá, jota on ollut aivan tarpeeksi!

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Hyvä toimitus! Kolmessa viimeisessä numerossa on julkaistu yhteensä Jukka Murtosaaren kansi, Kai Vainiomäen käsikirjoittama arina ja Kari Korhosen tarina myös. Suomalaisia akkariin!!! Mielipiteitä asiasta...

Olen samaa mieltä, se on hyvä juttu. Bernadoa on ollut kuitenkin aivan liikaa.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Nääh... Korhosessa on aivan tarpeeksi. Kerran pari vuodessa saattaisi olla tarve muillekin, mutta ei näin usein kuin nyt. Ulkomaalaiset tekevä paremmat tarinat.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Akuhullu97 kirjoitti:Totta ulkomaalaiset tarinat ovat parempia (poikkeuksia lukuunottamatta), mutta kai sinä vähän edes suomalaisuutta kannatat...

Kyllä suomalaisuutta, mutten niin paljoa suomalaisia piirtäjiä.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:Totta ulkomaalaiset tarinat ovat parempia (poikkeuksia lukuunottamatta), mutta kai sinä vähän edes suomalaisuutta kannatat...

Kyllä suomalaisuutta, mutten niin paljoa suomalaisia piirtäjiä.

Kieltämättä totta on. Ikävä kyllä.:^)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat