Ankkarockin profiilin hautajaiset (In memoriam Ankkarockin ankkaprofiili)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Luin keskustelun nimeltä Pikkuveljeni Ankkarock sai porttikiellon,

jonka kirjoittaja oli Nicorock. Siinä keskustelussa lupasin että teen tälläisen keskustelun, nyt se tulee. Tänne vain ne jotka ottavat osaa. Minä ainakin otan.

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

Joe_Mac_Duck kirjoitti:Ilman häntä on tylsää hän oli aina mielessämme...otan osaa.

Koko juttu on päättynyt!

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Mac Ducky kirjoitti:Ankkarock vitsaili, että alkaa trolliksi ja hän sai siitä porttikiellon. Toimitus luuli, että Ankkarock oli tosissaan...

Danke.

On muuten hidastajuista porukkaa, kun tätä asiaakin on jauhettu jo monta kertaa ja tähänkin topicciin se selitetty ja vielä tulee samoja kysymyksiä.

Ei näin jätkät, ei näin...

Vierailija

Voi hyvä sylvi. Vai että ihan hautajaiset... Nyt on pakko sanoa, että pahoittelen, että Ankkarock sai porttikiellon, mutta tämä topicii lähinnä naurattaa.. Anteeksi vain.

Vierailija

Sheherezade kirjoitti:Otan osaa, mutta kuka toimii Pappismiehenä ja pitää puheen? Ehdotan MaDiä, onhan hän kuninkaamme.

Minä ehdotan Nicorockia tai MaD:ia. Se kuka ehtii ensin saa pitää puheen.

Vierailija

Otan osaa. Toivottavasti saadaan hänet vielä takaisin. Ja MaD saa pitää puheen jos sellainen pidetään. Sere kertoi jo, että hän on kuninkaamme.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

ankka313 kirjoitti:Toivottavasti Ankkarock vaihtaa profiilinsa takaisin sellaiseksi kuin se oli..

Olen samaa mieltä. Eilen oli (tietojeni mukaan) turhan paljon hälyä yhdelle päivälle. Ankkarock takaisin!

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Niin, ehdottomasti Ankkarockin vanha profiili takaisin!

Olen samaa mieltä, nouskoon se kuolleista.

Vierailija

Hei, oikeasti.Porttikiellot kestävät usein pari-kolme viikkoa.Miksei jopa kuukautta?Kun kerran Ankkarock on yhä täällä, eikä hänen profiiliaan deletoitu, mikä estäisi häntä enää palaamasta vähän ajan päästä?Mutta kaunis ajatus, sen myönnän.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat