what..?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

kuka tuo sith pulunen...joku hakkeri vai joku entinen listalla.

Kommentit (13)

Vierailija

Jeesus313 kirjoitti:No en sanoisi nörtiksi niitä jotka vain sattuivat olemaan sivuilla kun ankkarock vaihto nimi-merkkiään.

Minuahan et ainakaan sano...MURRR, en ole nörtti, koneella olen vain 2tuntia päivässä...en aina ollenkaan...nykyään...

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Se on Ankkarock! Katsokaapa vaikka aktiivisimmat kirjoittajat, listaa.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Täällähän on paljon muuttuunut ja tapahtunut kun en ole kesän aikana ehtinyt olla koneella. :) Keskusteluaiheet ovat muuttuneet ja "vakituiset" kävijät ovat vaihtuneet ja lisääntyneet. Näemmä myös osa käyttäjistä on tehnyt uuden tilin. Mä ainakin oon pudonnu aika lailla pois kärryiltä, mutta ei se mitään kai mä pian pääsen takasin. :)

Vierailija

-mirre- kirjoitti:Täällähän on paljon muuttuunut ja tapahtunut kun en ole kesän aikana ehtinyt olla koneella. :) Keskusteluaiheet ovat muuttuneet ja "vakituiset" kävijät ovat vaihtuneet ja lisääntyneet. Näemmä myös osa käyttäjistä on tehnyt uuden tilin. Mä ainakin oon pudonnu aika lailla pois kärryiltä, mutta ei se mitään kai mä pian pääsen takasin. :)

"Maailma muuttu vain päivä päivältä hullummaksi.";)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat