Jos

Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

En ole ilmoittanut,vaikka minun entistä nimeä matkittiin.Sen takia vaihdoin sen.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Mua ei suuresti haittaisi vaikka mua matkittaisiin, paitsi jos nimimerkki olisi sen verran samanlainen, että kaikki luulisivat matkijaa minuksi. Tosin mua matkittaisiin vasta lehmien lentämisen jälkeen ja siksi onkin mukavaa olla "nobody".

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:En voisi lähettää mitään ylläpidolle, kun ei ole sitä @%&¤${ E-postia, joten hmmm... Enpä tiedä.

Eikö sinulla ole sähköpostia? Miten olet rekitöröidynyt ilman sähköpostia?

Vierailija

Samantyyppisen nimimerkin vielä kestää, mutta jos matkija ärsyttäisi keskusteluissa, niin sitten kyllä kertoisin ylläpidolle.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Sen nimi oli: Kakka pökäle pörähtää ja metsä raikaa. Ei ole näkynyt täällä pitkiin aikoihin. aluksi ajattelin että joku huumoristinen oli laittanut itselleen hauskan nickin, muttä tämä "huumoristi" paljastuikin terroristiksi. Sai varmaan porttarin kiroilusta, toisten haukkumisesta ja uhkailusta.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Tukedi kirjoitti:Samantyyppisen nimimerkin vielä kestää, mutta jos matkija ärsyttäisi keskusteluissa, niin sitten kyllä kertoisin ylläpidolle.

Samat sanat, samantyyppinen nimimerkki voi vielä tarkoittaa ihailua, mutta keskustelussa kaiken samallalailla tekeminen jne. on jo ärsyttävää matkimista, pahimmillaan jopa kiusaamista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat