luetko muita lehtiä kun akkarii???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

ite luen taskareit, roopei, teemanumeroit ja sen sellasii mut meille rulee suosikki ja ennen tuli koululainen mut ei suosikkii

Sivut

Kommentit (25)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen mlko kaikkiruokainen lukemisen suhteen. (Hyvä että edes jonkun.) Oikeastaan ainut, mitä en voi sietää yhtään, on manga. Akkarin lisäksi tilaan Suosikkia ja ostelen satunnaisesti taskareita. Kotona on äitini vanhoja Lucky Lukeja, Asterixeja ja Tinttejä ja luen niitäkin. Meillä on myös pari Viivi & Wagner -kokoelmasysteemiä, ja luen aina Hesarin sivuilta Viivin ja Wagnerin lisäksi Fingerporin. Iltapäivälehdet luen aina kun saan käsiini, ja pahimmassa lukupulassa kelpaavat (kun Nyt-liiutettäkään ei ole käsillä) jopa Eevat ja Me Naiset tms. Joskus luin kaverilla Ekstraa ja toisella kaverilla silmäilin Demiä. Se ei kuitenkaan ollut mun juttu, liian tyttömäinen. Ja tosiaan, siskollani on muutama Lemmikki-lehti, joita olen myös silmäillyt, kuten tilaamaamme Koiramme-lehteä. Staffi-lehtikin tulee meille, ja siitä luen joitakin juttuja. Siinä taisi olla kaikki.

Vierailija

Hei, järkevämpää oisi se että muita kun Akkariin kuuluvia lehtiä. Oikeastaan itse en, mutta kun tarkoitetaan pelkästään Akkari-lehtiä, niin samoja kuin sinä paitsi teemanumeroita.

Vierailija

Luen melkein kaikkea Aku Ankkaan liittyvää paitsi Iines pokkareita jne.ja sitten luen vielä jotain Iltasanomia Kymensanomia Hesaria...

Vierailija

MillaMagia8 kirjoitti:Luen paljon muutakin kun akkaria. Esimerkikisi animea ja mangaa.

Ensinnäkin, anime on elokuvaa ja manga ei ole mikään erillinen lehti vaan se on sarjakuvaa pokkari muodossa jne...

Itse tosin kyllä luen mangaa, mutta en laskisi sitä miksikään lehdeksi.

Tosin luen anime nimistä lehteä, Demiä (aika harvoin tosin), no tietysti aku ankkaa, systeriä, high school musical lehteä ja Hello Kitty lehteä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat