olympialaiset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aiotko katsoa?mä ehkä.

Kommentit (15)

Vierailija

Katson ilman muuta,yleisurheilua ainakin,muita lajeja myös,ehkä uintia,tennistä,painonnostoa,futista yms..

Toivottavasti sitten 2012 Lontoossa olen itse paikan päällä kisaamassa,enkä kotisohvalla ;)

Vierailija

Tämä ei liity Disneyhyn, mutta pakko on vastata: Aion katsoa olympialaisia (esim.Yleisurheilua ja Futista yms.). Harmi vaan että ne tulevat aamulla ja Iltapäivällä(aikaeron takia), kun olen koulussa, no nään sentään osan Olympialaisista koukun tulen koulusta.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Tämä ei liity Disneyhyn, mutta pakko on vastata: Aion katsoa olympialaisia (esim.Yleisurheilua ja Futista yms.). Harmi vaan että ne tulevat aamulla ja Iltapäivällä(aikaeron takia), kun olen koulussa, no nään sentään osan Olympialaisista koukun tulen koulusta.

Tuo ´"koukun" tuli vahingossa. Siinä pitäisi lukea "kun".

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Juu, toki katson ja toivon, että tulisi niihin liittyviä tarinoita.

uusimmassa akussa oli 3 tarinaa jotka liittyy olympialaisiin.

Vierailija

Totta kai katson. Harmillista, että suurin osa lähetyksestä tulee koulu-aikaan, mutta onneksi esim. Keihäsfinaali on Lauantaina. Muuten aion katsoa kaikkia lajeja, mitä sillä hetkellä tulee. Mutta tämä ei varmaankaan liity Aku Ankkaan.

Vierailija

Aion tietenkin katsoa olympialaisia ainakin yleisurheilua.futista ,korista ja painia Ja akkariinkin saisi tulla näin olympialaisten kunniaksi urheilua joka lehteen joka olympialaisten aikana ilmestyy

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Otto Ankka-94 kirjoitti:Tämä ei liity Disneyhyn, mutta pakko on vastata: Aion katsoa olympialaisia (esim.Yleisurheilua ja Futista yms.). Harmi vaan että ne tulevat aamulla ja Iltapäivällä(aikaeron takia), kun olen koulussa, no nään sentään osan Olympialaisista koukun tulen koulusta.

Totta, minäkin aijon katsoa yleisurheilua ja futista, ehkä myös korista, uintia ym.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat