Anteeksi...

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

mutta voisitteko kertoa vähän mitä on ppf:fän kanssa.ja Af1.in

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Hanhihannu kirjoitti:

Reizen kirjoitti:Molemmat saiavt porttarin.

&lt;br /&gt;<br />

Ovatko kumpikin saannut porttarin? Ihan oikeasti, mutta en tiedä olisiko Af1 pitänyt antaa...ehkä olisi. Mutta PPF:lle oli hyvä kun annettiin!

<p />

Ei Af1: delle tarvitse jäähyä antaa...hän on oikein kiltti ja mukava tyttö. ;)

Mutta hän on ärsyttävä, ja huijaa välillä ihan liikaa ja laittaa turhia viestejä.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

Hanhihannu kirjoitti:

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Ovatko kumpikin saannut porttarin? Ihan oikeasti, mutta en tiedä olisiko Af1 pitänyt antaa...ehkä olisi. Mutta PPF:lle oli hyvä kun annettiin!

&lt;p /&gt;<br />

Mutta hän on ärsyttävä, ja huijaa välillä ihan liikaa ja laittaa turhia viestejä.

Noo, mielipiteitä on monia...eilisestä en tiedä, kun en täällä ollut...ainakin silloin kun minä olen paikalla ollut, hän on oikein kiva ja mukava...

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aleksi010898 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

Hanhihannu kirjoitti:

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&lt;p /&gt;<br />

Vai kiltti ja mukava tyttö?! Hänhän haukkui minua eilen ja jopa kiroili(ilmoitin asiattomasta viestistä).

no huh

Vierailija

Jeesus313 kirjoitti:

Aleksi010898 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

Hanhihannu kirjoitti:

&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;p /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Vai kiltti ja mukava tyttö?! Hänhän haukkui minua eilen ja jopa kiroili(ilmoitin asiattomasta viestistä).

no huh

Niin, toosi hirveetä...tai no onhan se oikeastaan, mikähän häneen mennyt...en kuitenkaan syytä tai ole epäystävällinen Af1: delle, koska satun tietämään erään asian...

Vierailija

Olin pari tuntia pois...mitä on sillävälin tapahtunut? Onko kopioni jäähyllä ja monikasvo af1? Asiasta ovat se on saletti!

Vierailija

Vierailija

Jos mä nyt oikein oletin, molemmat on jäähyllä. PPF on varmaan saanut porttarin. En oo ihan varma, kun en ollu aiemmin paikalla.

Vierailija

Häää? Siis, en tajunnut, mutta PPF: ästä en tiedä muuta kuin että hän on...ööö...huono käyttäjä...Af1: destä tiedän vaikka mitä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat