Ei mitään järkeä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä!

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Oon ollu lomalla mutta mitä järkeä siinä on ankkarock sai porttarin muuten ja miksi hän sai sen arvasin kun olin poissa että tapahtuisi jotain.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

A.N.K.K.A kirjoitti:

Taikisfani kirjoitti:niinpä. Koko homma on riistäytynyt käsistä... hmm siitä sainkin idean...

<br />

Sanos muuta. Toivottavasti se sun idea olis hyvä, sillä nää tiettyjen henkilöiden ylistäminen on kyllä riistäytynyt käsistä.

Niin onkin.

Vierailija

Niinpä, lopettakaa jo nämä. Ei ole mitään järkeä ylistää ja palvoa jotain tiettyä henkilöä. Tässä tapauksessa MaDia.(Ei millään pahalla MaD). Tosiaankin keskustelujen taso on laskenut..Ei näissä kyllä ole mitään järkeä! Kun jotkut vaan turhia viestiä laittelee,..

Vierailija

(oi niitä aikoja, maaliskuun ja toukokuun välissä...huoh...)

Niin, ne tosiaankin saattoivat olla hyviä aikoja.(Itse en silloin ollut) Toivottavasti kaikki palaa ennalleen.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akuhullu97 kirjoitti:

Pönttö taimen pomppaa ja viemärit vinkuu! kirjoitti:

Duke Duck kirjoitti:Kenen mielestä nettisivut osion keskustelujen taso on laskenut, täällä nyyhkytetään siitä että Ankkarock sai porttarin ja ylistetään Mac Duckya sivujen kuninkaaksi. Mielestäni nämä keskustelut menenvät jo vähän yli. Kuka on samaa mieltä?

Minä olen täysin samaa mieltä!(vaikka kaaos kokonaan minun syytäni)

Niin, tämä on tosiaan mennyt vähän yli siitä, millaiset näitten sivujen pitäisi olla. Ajatelkaa, miksi täällä puhutaan pahaa käyttäjistä (ainakin aiheutetaan mielipahaa), kun voitaisiin puhua hyvää Aku Ankasta. Tai, jos on pakko puhua käyttäjistä, niin miksei puhuta vain hyvää?

Miks aina pitää tehdä aiheita käyttäjistä?

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jonsku Ankka kirjoitti:

<br />

Niin, ne tosiaankin saattoivat olla hyviä aikoja.(Itse en silloin ollut) Toivottavasti kaikki palaa ennalleen.

No, ne olivat tosiaan HYVIÄ aikoja. Silloin ainoa käyttäjiin viittaava keskustelu oli TOP10-tyypit. Ja mitä nykyään? Suunnilleen joka toinen keskustelu on herjaava jotakin käyttäjää kohtaa. Mihin maailma on menossa???:@

Vierailija

Olen samaa mieltä.Kismitti eilen kun turhia viestejä pursui ovista ja ikkunoista.Tuo toimintaperiaate muistuttaa mielestäni liian paljon Suomi24 keskustelun kaltaista aivotonta chattailyä, ja turhia aiheita vielä kuorrutettuna yhden käyttäjän bannaamisesta tulleita itku-raivopotkubyhyy-kommentteja, ja vielä toimituksen haukkumista, joka on mielestäni törkeää, vaikkei sitä haukkumista ei nyt niin paljon ollut.

Itse pidin hautajaisia liiankin yliampuvina,(eipahallakaverit) sillä usein bannit ovat lyhytkestoisia, eikä sen takia kannata mitään "IN MemooriaMmm ANKKAROCK"-tyyppisiä tehdä.Ne vievät tilaa mielenkiintoisilta aiheilta, johon olisi mukava vastata.Myös tuon "must tulee itte trolli, ku mu pikkubroidi o bannis!11"-on lapsellista.Itse ei mieleenikään tulisi lähteä millekkään naurettavalle sabotaatio-linjalle.Etenkään Akkarin virallisille sivuille, johon netankistit ovat nähneet vaivaa.

Tosiaan, minuakin ihmetyttää tuo Mac Duckyn ja Ankkarockin "palvonta".Jos joku tavis-käyttäjä olisi saanut bannit, eikä hän olisi tehnyt mitään, järjestäisikö joku hautajaiset hänelle?Vai itkisi toimitukselle?No idea.Mutta Ankan Nettisivujen pahin päivä, jolloin chattailyä ja turhia aiheita oli ihan tarpeeksi.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Niinpä! Tämä on jo jotain ihan tajutonta...ja sitten jotkut väittää että meidän syy, kun he haluaa lopettaa täällä käymisen, vähätkö kiinnostaa...tämä on nykyään yhtä hullun myllyä...(oi niitä aikoja, maaliskuun ja toukokuun välissä...huoh...)

Nämä sivut olivat tosi hyvät maalis- huhtikuussa. Taso rupesi laskemaan kesäkuussa. Toivottavasti saamme nostettua kesustelujen tasoa niin että nämä ovat kuin ennen. Harmi ettet sinä Sami-96 kerennyt kokea näitten sivujen kulta-aikaa.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

Jonsku Ankka kirjoitti:

&lt;br /&gt;<br />

No, ne olivat tosiaan HYVIÄ aikoja. Silloin ainoa käyttäjiin viittaava keskustelu oli TOP10-tyypit. Ja mitä nykyään? Suunnilleen joka toinen keskustelu on herjaava jotakin käyttäjää kohtaa. Mihin maailma on menossa???:@

Itse en ollut rekannut vielä silloin tänne, mutta kävin täällä silloinkin lukemassa keskusteluja ja pelaamassa.

Olen samaa mieltä Duke Duck, wonderlust ja muut jotka sanovat, että ei ole mitään järkeä tälläisessä MaDin ja Ankkarockin ylistämisessä, vaikka he ovat tosi hyviä käyttäjiä.

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:Siis eilinen päivä taisi olla koko nettisivujen historian kamalin päivä! Haukkumista, kiroilua, syyttelemistä, asiattomia viestejä ja turhia keskusteluita... Hei kaikki, "Peace and Love" niinkun hipit sanoo. Lopettakaa tappelu ja nauttikaa hyvästä Aku-meiningistä!

Onneksi en ollut täällä eilen mutta kyllä tämmönen vähän rupee ärsyttämään.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ipu99 kirjoitti:

Frodo95 kirjoitti:Siis eilinen päivä taisi olla koko nettisivujen historian kamalin päivä! Haukkumista, kiroilua, syyttelemistä, asiattomia viestejä ja turhia keskusteluita... Hei kaikki, &#034;Peace and Love&#034; niinkun hipit sanoo. Lopettakaa tappelu ja nauttikaa hyvästä Aku-meiningistä!

Onneksi en ollut täällä eilen mutta kyllä tämmönen vähän rupee ärsyttämään.

Joo, nämä sivut ovat olleet älyttömän sekavat, ja trolleja paisuvat.:(

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Aivan turha tämä kohu. Miksi pitää jauhaa, että Mac Ducky on sivujen kuningas ja Ankkarock sai hetkellisen porttarin toimituksen erheestä? Toivottavasti tämä loppuu pian.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat