Ketä osallistui elokuun palkintotehtävään?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä osallistuin. Onko se teidän mielestä helppo vai vaikea? Minusta kyllä aika helppo, paitsi kumpikohan kuuluu A:lle vai B:lle, seiväs(luulisin kyllä B:lle)vai este(ehkä A).

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:

Akuking kirjoitti:Minä osallistuin. Onko se teidän mielestä helppo vai vaikea? Minusta kyllä aika helppo, paitsi kumpikohan kuuluu A:lle vai B:lle, seiväs(luulisin kyllä B:lle)vai este(ehkä A).

<br />

Minusta se yksi oli keihäs eikä seiväs. Oli se aika helppo.

Vai oliko se teidän mielestä muka seiväs. Minä katsoin ainakin, että se on keihäs..

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:

Joe_Mac_Duck kirjoitti:osallistuin ja oli helppo akuking se oli keihäs eikä seiväs

<br />

Niin. sitä minäkin sanoin. Ei se kyllä yhtään seipäältä näyttänyt. Selvästi keihäs. Anteeksi tripla-postaus..

Anteeksi, Isoalkukirjain puuttui.

Vierailija

Joe_Mac_Duck kirjoitti:osallistuin ja oli helppo akuking se oli keihäs eikä seiväs

Niin. sitä minäkin sanoin. Ei se kyllä yhtään seipäältä näyttänyt. Selvästi keihäs. Anteeksi tripla-postaus..

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:

Jonsku Ankka kirjoitti:

Akuking kirjoitti:Minä osallistuin. Onko se teidän mielestä helppo vai vaikea? Minusta kyllä aika helppo, paitsi kumpikohan kuuluu A:lle vai B:lle, seiväs(luulisin kyllä B:lle)vai este(ehkä A).

&lt;br /&gt;<br />

<br />

Vai oliko se teidän mielestä muka seiväs. Minä katsoin ainakin, että se on keihäs..

Tai.... Taisi se olla keihäs, väärinkäsityksiä minulla joskus tapahtuu...

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akuking kirjoitti:

Jonsku Ankka kirjoitti:

Jonsku Ankka kirjoitti:

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

<br />

Tai.... Taisi se olla keihäs, väärinkäsityksiä minulla joskus tapahtuu...

Oli varmaan seiväs, mutta näytti keihäältä.

Oon osallistunut siihen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat