kuka on kaikkein paras ankka piirtäjä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Näitä keskusteluja on enemmän, kuin minun äidinkielenopettajallani ikävuosia.

Kommentit (15)

Vierailija

Näitä keskusteluja on totta tosiaan monta! Mutta Don Rosa on kaikkein paras piirtäjä ja siinä ihan kiini on Carl Barks.

Vierailija

Edelleenkin tämä menee sellaiseksi, että joku tekee aiheen, kun aiheita on niin * ettei niitä jaksa käydä läpi. Se on foorumin ongelma.

Carl Barks on paras piirtäjä, sekä käsikirjoittaja. Hänhän on luonut puoli Ankkalinnaa ja Ankkalinnan! Myös hänen piirrostyylinsä iskee hyvin, tai tässähän sitä juuri kysyttiinkin.

Vierailija

Oho, onko tämä sittenkin foorumi nimeltä "moittikaa rokki-ankkaa siitä, kun hän aloitti viestiketjun jollaisia on kenties ollut joskus aiemminkin"? Rokki-ankka on melko uusi käyttäjä, joten hän ei ehkä tiennyt että näitä keskusteluja on ollut ennenkin. Ja sitten, eiköhän riitä että vain yksi henkilö huomauttaa siitä, ei kaikkien tarvitse sitä samaa hokea? Mutta sitten itse asiaan, parhaat piirtäjät ovat Carl Barks, Don Rosa ja Al Taliaferro, he piirtävät yksityiskohtaisesti ja hauskasti. Lisäksi heidän (siis Barksin ja Rosan) käsikirjoitukset ovat parhaita mitä on.

Vierailija

Kreacher kirjoitti:Edelleenkin tämä menee sellaiseksi, että joku tekee aiheen, kun aiheita on niin * ettei niitä jaksa käydä läpi. Se on foorumin ongelma.<br />

Carl Barks on paras piirtäjä, sekä käsikirjoittaja. Hänhän on luonut puoli Ankkalinnaa ja Ankkalinnan! Myös hänen piirrostyylinsä iskee hyvin, tai tässähän sitä juuri kysyttiinkin.

Olen samaa mieltä

Vierailija

Kreacher kirjoitti:Edelleenkin tämä menee sellaiseksi, että joku tekee aiheen, kun aiheita on niin * ettei niitä jaksa käydä läpi. Se on foorumin ongelma.<br />

Olen TÄYSIN samaa mieltä kanssasi...! ;)

Vierailija

Tosi ärsyttävää kun joka päivä joku tekee uuden "Kuka on paras piirtäjä/hahmo?" -keskustelun. Sanon kuitenkin että Barks on paras.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat