Kuka haluaisi täydellisen Taskari-kokoelman?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä unelmoin sellaisesta, mutta tuskin se toteutuu ihan heti... :(

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Totta kai, melkeinpä kaikki haluaisivat sen! Minulla puuttuu varmaan jotain yli 150 Taskaria täydellisestä kokoelmasta.

Vierailija

Minä yritän hankkia sellaisen joskus! Ehkä... Mutta nytkin kerään rahaa uusia Ankka-julkaisuja varten... En oikeastaan enää oikein osta taskareita, paitsi uusimman. Nyt on menossa esim.Kymmenen tähden kenraalit ja muita Aku Ankan parhaita. Eli Aku Ankan parhaat. Kerään tällä hetkellä myös todella paljon kovakantisia Aku Ankka kirjoja. Mutta muutamilla euroilla ei pitkälle pötkitä, ainakin minusta siltä tuntuu!:'(

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lohis kirjoitti:Minä yritän hankkia sellaisen joskus! Ehkä... Mutta nytkin kerään rahaa uusia Ankka-julkaisuja varten... En oikeastaan enää oikein osta taskareita, paitsi uusimman. Nyt on menossa esim.Kymmenen tähden kenraalit ja muita Aku Ankan parhaita. Eli Aku Ankan parhaat. Kerään tällä hetkellä myös todella paljon kovakantisia Aku Ankka kirjoja. Mutta muutamilla euroilla ei pitkälle pötkitä, ainakin minusta siltä tuntuu!:'(

No, kun ahkerasti säästää, ja koettaa saada rahaa jollakin keinolla, tai pyytää akkareita synttäri tai joululahjaksi, niin eiköhän akkari-kokoelma komistu. Keräilykohteesi ovan erittäin hyviä ja tasokkaita, mutta ikävän kalliita. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat